تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰:۴۲
کد خبر : 16009

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد: مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد مسابقات آزاد مهارت کشوری آرایشگران برتر، ۲۹ و ۳۰ دی ماه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و بخش خصوصی برگزار می شود.به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد


مسابقات آزاد مهارت کشوری آرایشگران برتر، ۲۹ و ۳۰ دی ماه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و بخش خصوصی برگزار می شود.
به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی، مدیر کل استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه­های اقتصادی، صنایع و صنوف در افزایش مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی برگزار می شود.
اخوان افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل فنی و تجارب حرفه­ای بین شاغلان و بنگاه­های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش­های فنی و حرفه­ای برای شاغلان و برنامه­ریزی برای رفع آن ها، به­ هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بیان کرد: در این راستا به منظور ایجاد رقابت سالم بین جوانان کشور، این اداره کل، با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور، اقدام به برگزاری مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان نموده است.
بنابر اعلام  مجتبی حلاجی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور، این مسابقات با رویکرد نوآوری، خلاقیت و ابتکار در حرفه های چهره پردازی و پیرایش کودک برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزشمندی اهداء خواهد شد.
مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پدیده نور افزود: این مسابقات با ایجاد فضای رقابتی سالم در راستای افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی آرایشگران برتر در رشته ی مراقبت وزیبایی در سطح استان و شهرستان، بستر سازی در جهت برگزاری دوره های تکمیلی آموزش و معرفی استاندارد های آموزشی، کشف استعداد های برتر کشور و بهره مندی از تجربه و علم آنان و آموزش وآگاه سازی رقابت کنندگان و مخاطبین برگزار می گردد.
لازم به ذکر است، متقاضیان می توانند تا تاریخ ۲۴ دی ماه برای ثبت نام به آدرس وب سایت http://arayeshgaranbartar.ir/ و www.etvto.ir  مراجعه یا با شماره ۰۹۱۳۸۲۴۹۹۱۹ تماس حاصل نمایند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.