تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 13750

مشارکت ۱۴۶ میلیون تومانی شرکت فولاد مبارکه در جشن عاطفه‌ها

مشارکت ۱۴۶ میلیون تومانی شرکت فولاد مبارکه در جشن عاطفه‌ها

مشارکت ۱۴۶ میلیون تومانی شرکت فولاد مبارکه در جشن عاطفه‌ها شرکت فولاد مبارکه در آستانه سال تحصیلی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، ۹۱۲ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار داد. به گزارش  دنیای اسرار: محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

مشارکت ۱۴۶ میلیون تومانی شرکت فولاد مبارکه در جشن عاطفه‌ها

شرکت فولاد مبارکه در آستانه سال تحصیلی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، ۹۱۲ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار داد.

به گزارش  دنیای اسرار: محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه شرکت فولاد مبارکه همکاری خوبی در زمینه کمک به نیازمندان دارد، گفت: این شرکت بزرگ صنعتی در آستانه سال تحصیلی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، ۹۱۲ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار داد.

وی افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار که به تفکیک مقاطع تحصیلی گوناگون دسته‌بندی‌شده بود در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در شهرهای لنجان، فولادشهر و فلاورجان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اهتمام شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی خود را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: در کنار کمک‌های این شرکت به نیازمندان در مناسبت‌های مختلف، ۳۴۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه عظیم تولیدی نیز ماهیانه مبلغی بیش از ۱۱۵ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در اختیار اینفرزندان نیازمند قرار می‌دهند.

متین پور در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌هاامروز در بیش از ۳۱۸۲ مدرسه در سراسر استان در حال برگزاری است، گفت: تاکنون بالغ‌بر۱۴ هزار بسته نوشت‌افزار از محل کمک‌های مردم در این جشن بزرگ تهیه و در اختیاردانش آموزان نیازمند قرارگرفته است.

وی ادامه داد: کمک‌هایی که امروز در مدارس جمع‌آوری می‌شود نیز با همکاری مدیران و مسئولان مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.