تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 24584

مصدومان چهارشنبه سوری اصفهان به ۴۵ نفر رسید/۱۷مورد آسیب به چشم

مصدومان چهارشنبه سوری اصفهان به ۴۵ نفر رسید/۱۷مورد آسیب به چشم

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان: مصدومان چهارشنبه سوری اصفهان به ۴۵ نفر رسید/۱۷مورد آسیب به چشم به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر: رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان آمار نهایی مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اصفهان را ۴۵ نفر اعلام کرد. غفور راستین  با اشاره به آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری امسال اظهار داشت:

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان:

مصدومان چهارشنبه سوری اصفهان به ۴۵ نفر رسید/۱۷مورد آسیب به چشم

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر: رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان آمار نهایی مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اصفهان را ۴۵ نفر اعلام کرد.

غفور راستین  با اشاره به آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری امسال اظهار داشت: ۴۵ مورد مصدومیت در سال جاری در این حوادث در استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: ۳۳ نفر از این مصدومان مرد و ۱۲ نفر زن بودند.

۲۰ نفر دچار سوختگی شدند

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۰ مورد از این مصدومیت‌ها سوختگی بوده است، ابراز داشت: ۱۷ مورد آسیب به چشم نیز در اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصدوم از ناحیه دست، ۶ مصدوم از ناحیه پا، چهار مصدوم از ناحیه سر، چهار مصدوم از ناحیه گردن، دو مصدوم از ناحیه تنه و ۶ مصدوم از دیگر نواحی دچار حادثه شدند، ادامه داد: هفت مورد نیز سائیدگی در بین مصدومان بوده است.

راستین کل مأموریت‌های اورژانس اصفهان در شب گذشته را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب‌ها مربوط به سوختگی و آسیب به چشم بوده است.

افزایش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان

وی با بیان اینکه در مجموع حوادث شب گذشته ۵۹ مورد بوده است، ابراز داشت: این افراد در حوادث چهارشنبه سوری و تصادف در اصفهان دچار آسیب شدند که ۱۶ نفر از آنها خانم و ۴۳ نفر آقا بودند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰ حادثه ناشی از پرتاب نارنجک در اصفهان داشتیم، گفت: تعداد حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.