تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 3111

معاون استاندار اصفهان: امید را باید در دل مردم زنده کنیم

معاون استاندار اصفهان: امید را باید در دل مردم زنده کنیم

پایگاه خبری دنیای اسرار معاون استاندار اصفهان: امید را باید در دل مردم زنده کنیم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: با حول و قوه الهی و با همدلی بیشتر و روحیه حماسی باید امید را در دل مردم بیدار کنیم. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز یکشنبه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

معاون استاندار اصفهان: امید را باید در دل مردم زنده کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: با حول و قوه الهی و با همدلی بیشتر و روحیه حماسی باید امید را در دل مردم بیدار کنیم.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز یکشنبه به نقل از ‘ حمیدرضا طباطبایی ‘ اضافه کرد: باگذشت ۴۰ سال از عمر جمهوری اسلامی ایران، هرچه قدرت و استحکام نظام بیشتر شده است، توطئه های دشمنان هم بیشتر شده است.
وی افزود: باید با همدلی بیشتر و با حول و قوه الهی بتوانیم از این شرایط سخت ، پیروز و سربلند بیرون آییم و روحیه حماسی و امید را در دل مردم بیدار کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: با اینکه عملیات دشمن در زمینه تخریب و تحریم و تضعیف جمهوری اسلامی، مهیب و سنگین و تاثیرگذار است، اما در مقابل، نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی نیز بیش از پیش تقویت شده است.
وی که در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم تشییع شهدا و روز عفاف و حجاب سخن می گفت، بر همکاری و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی استان در برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس و همچنین آیین بزرگداشت هفته حجاب و عفاف تاکید کرد.
طباطبایی از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه ها، صدا و سیما و نیز اصحاب رسانه و خبرگزاری ها دعوت می شود تا در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، مراسم تشییع شهدای همیشه جاویدان دفاع مقدس و آیین بزرگداشت هفته حجاب و عفاف روز ۲۱ تیر در میدان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می شود.
استان اصفهان ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقود الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.