تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
کد خبر : 23844

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان :آماده شدن اصفهان برای استقبال از نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان :آماده شدن اصفهان برای استقبال از نوروز

به گزارش دنیای اسرار:شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات به شهروندان هستند، ناپاکی ها و آلودگی ها را از شهر پاک می کنند؛ فضای دلنشین و آرامش بخش برای شهروندان مهیا ساخته و در جهت افزایش رفاه و زیبایی شهر فعالیت می نمایند.حسین امیری در جمع مدیران شهری

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات به شهروندان هستند، ناپاکی ها و آلودگی ها را از شهر پاک می کنند؛ فضای دلنشین و آرامش بخش برای شهروندان مهیا ساخته و در جهت افزایش رفاه و زیبایی شهر فعالیت می نمایند.
حسین امیری در جمع مدیران شهری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص استقبال از بهار گفت: برنامه ریزی لازم در خصوص اقدامات و فعالیت های متناسب با ایام نوروز صورت گرفته است و تمام تلاش مجموعه شهرداری اصفهان فراهم نمودن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب و مناسب از نوروز ۱۴۰۰ می باشد.
حسین امیری با اشاره به شیوع کرونا از یکسال گذشته تاکنون گفت: شهر و شهروندان نیازمند شور و نشاط و آرامش خاطر می باشند که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن بیماری و یا درگذشت برخی از نزدیکان و وابستگان و همچنین محدودیت های ایجاد شده؛ این نیاز مهم محدود شده است که می بایست تمام تلاش خود را در جهت افزایش شادابی و نشاط شهروندان انجام نماییم.
وی ادامه داد: در همین راستا برنامه ها و اقدامات گسترده ایی به منظور تغییر چهره شهر و افزایش روحی و نشاط شهروندان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول، جانمایی المان‌های نوروزی ، اجرای برنامه فرهنگی و هنری، مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر و … از جمله برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار می‌باشد.
امیری با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهر طراوت و داشتن ظاهری آراسته است گفت: در تمام مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان اکیپ های رنگ آمیزی فعالیت خود را آغاز خواهند نمود و تا ۱۵ اسفند ماه لباس نو بر تن شهر خواهد شد.
وی گفت: امسال بصورت یکپارچه نسبت به تامین رنگ مورد نیاز شهر اقدام شده است و رنگ آمیزی بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر جدول،۲۰ هزار پایه تابلو، بیش از ۱۰۶ میلیون متر مربع نرده ها و مبلمان شهری از جمله سایت های بازی، ابنماها ، المانها و … با حدود ۳۵۰ تن رنگ وحلال بزودی شروع خواهد شده که تا نیمه اسفند ماه تکمیل خواهد گردید.
وی ادامه داد: نگاه مدیریت شهری بر این است که انشالله مشکل به صورت کامل برطرف شده و شرایط به روال عادی برگشته و در همین راستا تمامی اقدامات باید با بهترین کیفیت پیش برده شود و اقدامات لازم جهت استقبال از نوروز صورت پذیرد.
معاون شهردار اصفهان در خصوص استقبال از مسافران نوروزی و برنامه های شهری گفت: هر اقدام و تصمیمی باید به صورت اصولی و دقیق انجام گیرد و انشاالله به لطف خدا از این شرایط عبور خواهیم کرد در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی نیز نظر و دستورات اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا اجرایی خواهد شد و پیرو دستورالعمل های کشوری و استانی، اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.