تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 30372

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از ایجاد بیش از ۸۰ هزار اشتغال در استان خبر داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از ایجاد بیش از ۸۰ هزار اشتغال در استان خبر داد

به گزارش دنیای اسرار:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست شورای اداری که به مناسبت هفته دولت در شرکت پالایش نفت اصفهان با حضور مدیران شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله ناصری و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست شورای اداری که به مناسبت هفته دولت در شرکت پالایش نفت اصفهان با حضور مدیران شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله ناصری و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان و شهرستان‌های همجوار، تصریح کرد: در سفر استانی هیئت دولت علاوه بر اعتبارات عمرانی ۲۷هزار میلیارد تومان برای تکمیل ۲۹۰ طرح زیر ساختی جذب شد، همچنین در بخش خصوصی ۳۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۱۹۹۸ طرح خصوصی صنعتی و کشاورزی جذب که با تکمیل و آغاز به کار این طرح‌ها بیش از ۸۰ هزار اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.
امیررضا نقش اولویت استان را اقتصاد، رونق تولید، اشتغال و بازگشت واحدهای غیرفعال به چرخه تولید دانست و اظهار کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه با اجرایی شدن فعالیت منطقه اقتصادی شاهین‌شهر به پیشران اقتصادی در استان تبدیل می‌شود. همچنین باید در این شهرستان بر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری، اقتصاد دانش بنیان، تکنولوژی بالا و گردشگری توجه ویژه کرد.

عملکرد شرکت پالایش نفت اصفهان مطلوب است
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، هدف از مذاکرات را انتفاع اقتصادی برای ایران در راستای فروش نفت، ارز آوری و تسهیل انجام مبادلات با سایر کشورها برشمرد و گفت: اخذ تضمین در مذاکرات یکی از اصلی‌ترین اصول در مذاکرات توافق برجام اخذ تضمین برای پیشگیری از بدعهدی‌ها و پایبندی طرفین بر برجام است.
وی شرکت پالایش نفت اصفهان را یک شرکت صنعتی بزرگ و ازشمند در اصفهان دانست و اظهار داشت: در این ۸ ماه حضور آقای قدیری از جانبازان عزیز کشورکه به عنوان مدیرعامل پالایشگاه فعالیت می کند عملکرد این شرکت بسیار مطلوب ارزیابی می شود، در این واحد صنعتی پروژه های زیست محیطی بسیاری در حال اجرا است.
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تملک ۹۷درصدی پالایشگاه در حوزه جغرافیایی شاهین‌شهر و میمه، تصریح کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان باید در همه حوزه‌ها نظیر تامین منابع انسانی و دیگر منافع شاهین‌شهر و میمه را در اولویت خدمت رسانی خود قرار دهد.
درخواست همکاری بیشتر مسئولین با پالایشگاه اصفهان
مدیر شرکت پالایش نفت اصفهان نیز ضمن درخواست همکاری بیشتر مسئولین با این صنعت سبز، چشم اندازهای این شرکت را توسعه پایدار و متوازن، تبدیل آن به هلدینگ پتروپالایش و جلوگیری از خام فروشی برشمرد و اظهار کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان سهم بسزایی در تأمین سوخت کشور دارد و به دلیل قدمت در خدمت رسانی نیازمند توجه ویژه در راستای توسعه متوازن و بهینه سازی است.
محسن قدیری استراتژی‌های این شرکت را تأمین خوراک و تنوع در تولید محصولات، توجه به ضروریات پدافند غیرعامل، اصلاح بهبود زیرساخت‌های آب و انرژی، توسعه زنجیره ارزش افزوده، توانمندی در مدیریت منابع مالی بهینه و مشارکت در توسعه توانمندی‌های فرهنگی برشمرد و افزود: شرکت پالایش نفت اصفهان همکاری متناسب و جامع آنلاین با سازمان محیط زیست داشته و به صورت ۲۴ ساعته در همه حوزه‌های آب، خاک، هوا و پسماند قابل بررسی و پایش سلامت است.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان چشم انداز این شرکت را ارتقاء به یک هلدینگ موفق پتروپالایشی در منطقه با بالاترین ضریب پیچیدگی تا سال ۱۴۰۵ بیان کرد و گفت: ضریب پیچیدگی این شرکت در حال حاضر با احتساب سهم شرکت در پتروشیمی، اصفهان و نفت سپاهان ۶٫۲ بوده که پیش بینی شده این ضریب تا ۴ سال آینده به بالای ۱۲ برسد.
محسن قدیری دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را نیازمند تغییرات در جهت تکنولوژی و توسعه کسب وکار و زنجیره ارزش دانست و تاکید کرد: این شرکت با حرکت در راستای توسعه پایدار، توانایی تولید بیش از ۴۰۰ فرآورده نفتی را در آینده دارد.
وی از راه اندازی کامل پروژه ملی زیست محیطی واحد تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان در همین ماه با ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل یورو ۵ خبر داد و گفت: که با بهره برداری از این پروژه تمام گازوئیل تولیدی این شرکت با استانداردهای بین المللی تولید خواهد شد.

دولت سیزدهم را دولت تحول گرا در راستای اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی
همچنین حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر نیز در این نشست، دولت سیزدهم را دولت تحول گرا در راستای اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی برشمرد گفت: در بررسی جزئیات همه چیز متناسب و مناسب است، اما در بررسی نتایج میزان رضایتمندی عمومی پایین بوده که ان شاءالله با همکاری همه مسئولین مسائل مرتفع گردد و مشکلات مردم کاهش یابد.
خطیب نمازجمعه شاهین‌شهر هفته دولت را فرصت مناسبی برای خود ارزیابی عملکرد مسئولان و نیز ارزیابی دستگاه‌های نظارتی و مدیریتی از عملکرد آنان برشمرد و ادامه داد: بازسازی عقلانی و انقلابی توامان در حوزه‌های مدیریتی باعث ایجاد اتحاد و انسجام میان دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی شده و حرکت در مسیر توسعه و رشد را تسهیل می‌کند.
راه اندازی پروژه ملی تصفیه گازوئیل با حضور یکی از سران سه قوه افتتاح خواهد شد
فرماندار شاهین شهر و میمه نیز طی سخنانی همکاری مطلوب شرکت پالایش نفت اصفهان را ارزشمند دانست و اظهار کرد: واحد تصفیه گازوئیل این شرکت که یک پروژه ملی زیست محیطی محسوب می شود، به زودی با حضور یکی از سران سه قوه افتتاح خواهد شد.
در پایان این نشست از خدمات شهناز باقریان، بخشدار مرکزی، مهدی خادمی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و ناصر حسینی منجزی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قدردانی و حمیدرضا نجفی به سمت بخشدار مرکزی و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری و محسن باقری به سمت معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شاهین شهر معرفی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.