تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 13499

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۲۴ داور در بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.به گزارش دنیای اسرار:ایمان خواجه با اشاره به گزارش دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم گفت: بر اساس آخرین اعلام دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم

Print Friendly, PDF & Email

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۲۴ داور در بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.
به گزارش دنیای اسرار:ایمان خواجه با اشاره به گزارش دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم گفت: بر اساس آخرین اعلام دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم اسامی داوران بخش بانوان چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد.
وی افزود: بر این اساس ۲۴ نفر از بانوان در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور دارند و برای هر آیتم این مسابقات دو داور معرفی شده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: بر همین اساس در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق، زهرا بهاری و بهجت‌السادات موسوی‌زاده، داوری بخش صوت ناهید سلطانی و راضیه جمالی در بخش لحن، سیده‌طاهره میرغیاثی در بخش وقف و ابتدا، مرجانه نیاورانی و اعظم تشیعی‌فرد در بخش تجوید و فاطمه حسینی‌فر و زهرا افخمی در بخش حسن حفظ به امر داوری مسابقات می‌پردازند
وی ادامه داد: نجمه شعبانی به عنوان هادی حفاظ و اعظم الماسی نیز به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده‌اند.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیرامون حضور داوران در دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات گفت: در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و قرائت ترتیل نیز زینب آقایی و فاطمه ‌رحیمی‌فرد در بخش لحن، فاطمه یگانگی و بدریه زاهدی در بخش وقف و ابتدا، صدیقه حسینی و وجیهه شیخ‌فرشی در بخش تجوید و زهرا صریحی‌نژاد و راضیه نظری نیز در بخش حسن حفظ به عنوان داور معرفی شده‌اند.
خواجه گفت: در این بخش حوریه عقبایی به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده است و همچنین استاد راهنمای بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز فرخنده کریم‌زاده است.
گفتنی است چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.