تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 7443

معرفی سامانه رزرواسیون منازل استیجاری شهرداری اصفهان در «به اصفهان رو»

معرفی سامانه رزرواسیون منازل استیجاری شهرداری اصفهان در «به اصفهان رو»

معرفی سامانه رزرواسیون منازلاستیجاری شهرداری اصفهان در «به اصفهان رو» به گزارش دنیای اسرار:توجه به صنعت گردشگری و رونق آن یکی از عوامل افزایش تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار کشورها به شمار می رود. بر همین اساس غرفه «به اصفهان رو» از طرف شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ضمن معرفی

Print Friendly, PDF & Email

معرفی سامانه رزرواسیون منازلاستیجاری شهرداری اصفهان در «به اصفهان رو»

به گزارش دنیای اسرار:توجه به صنعت گردشگری و رونق آن یکی از عوامل افزایش تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار کشورها به شمار می رود. بر همین اساس غرفه «به اصفهان رو» از طرف شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ضمن معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان؛ جذابیت های تفریحی، مذهبی و تاریخی کمتر شناخته شده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را برای بازدید کنندگان معرفی و تببین کرد.

مدیرعاملسازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در اواخر سال گذشته شهرداریاصفهان به منظور تسهیل گردشگران و میهمانان نوروزی جهت رزرو الکترونیکی منازلاستیجاری، سامانه رزرو منازل استیجاری را به نشانی Ereserving.com به صورت آزمایشی راه اندازی نمود که به موازات ارائه خدمات بهمیهمانان نوروزی از طریق ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، امکان رزرو الکترونیکیاماکن و منازل استیجاری و موقت را برای مسافران و گردشگران فراهم شده بود.

سیدحمیدرضا ابطحی با بیان خدمات و قابلیت های این سامانه افزود: با توجه به تجربه مثبت شهر اصفهان در سال گذشته، این سازمان به منظور معرفی امکانات و خدمات این سامانه به سایر شهرهای کشور و گردشگردان داخلی، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور یافت که خوشبختانه با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی بیان داشت: با استفاده از این سامانه می توان به گردشگران در برنامه ریزی سفر و استفاده از امکانات و مراکز تفریحی  و رفاهی کمک نمود،  به طوری که هر گردشگر مطابق میل خود از امکانات موجود استفاده نموده و درنهایت سفری خاطره انگیز برای وی رقم بخورد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مراحل استفاده از این سامانه را نیز تشریح کرد و گفت: ثبت نام مراکز اقامتی و بررسی شرایط آن، رزرو اقامتگاه و تحویل آن با امکانات و وضعیت مناسب و مطابق با آنچه به گردشگر اعلام شده و باز تحویل به مالک، از جمله مراحل رزرو انواع اقامتگاه‌ها توسط گردشگران می‌باشد.

وی اظهار کرد: این سامانه بر بستر اینترنت در اختیار عموم مردم قرار گرفته و قابلیت های آن شامل ثبت مراکز اقامتی، ارزیابی این مراکز، انتشار اطلاعات هر یک از مراکز اقامتی در سامانه، جستجو، انجام فرایند رزور، پرداخت هزینه‌ها و تحویل اقامتگاه به گردشگران و باز تحویل آن به مالک  می باشد.

مهندس ابطحی در پایان یاد آور شد: علاوه بر موارد یاد شده، ایجاد این سامانه تاثیر بسزایی در حوزه های مختلف مدیریت شهری همچون خدمات شهری، ترافیک، ایمنی و… خواهد داشت، چرا که مدیریت شهری با استفاده از این سامانه نرم افزاری می توانند وضعیت تردد، ایمنی و ارائه خدمات شهری به گردشگران را به نحوه مطلوبتری برنامه ریزی نماید.

شایان ذکر است غرفه «به اصفهان رو» شهرداری اصفهان با محوریت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و… در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از تاریخ  23 الی۲۶ بهمن ماه ۹۷ میزبان علاقه مندان و گردشگران سراسر کشور بود.

گفتنی است در طول ایام نمایشگاه تنی چند از مدیران ارشد کشور همچون علی اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و شماری از مدیران و مسئولان شهرداری ها و دستگاه های اجرایی از غرفه شهرداری بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.