تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 33184

معلمان، فرماندهان جبهه جهاد تبیین هستند

معلمان، فرماندهان جبهه جهاد تبیین هستند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت نقش معلمان در آگاهسازی و روشنگری دانش آموزان از انان به عنوان فرماندهان جبهه جهاد تبیین یاد کرد. به گزارش دنیای اسرار، سردار” محمدرضا میرحیدری” در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت نقش معلمان در آگاهسازی و روشنگری دانش آموزان از انان به عنوان فرماندهان جبهه جهاد تبیین یاد کرد.
به گزارش دنیای اسرار، سردار” محمدرضا میرحیدری” در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری از زحمات و تلاش های معلمان برای تربیت فرزندان میهن اسلامی تقدیر کرد و گفت: معلمان نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت یک کشور دارند و بخش مهمی از موفقیت های این نظام و انقلاب به واسطه تعلیم و تربیتی است که توسط معلمان صورت گرفته و همه مردم به نوعی خود را مدیون این عزیزان می دانند.
وی افزود: همه مدیران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی یک روزی زیر دست معلمان این مرزو بوم تربیت یافته و امروز توانستند در راس دستگاه ها و نهادهای کشور قرار بگیرند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: اهمیت تع لیم و تربیت به اندازه ای است که سال گذشته همزمان با بازگشایی مدارس دشمن آشوب و اغتشاش را در کشور طرح ریزی کرد تا بتواند با این توطئه کلاس های درس را تعطیل کند اما بحمدالله با هوشیاری دانش آموزان، دانشجویان ، معلمان و استادان دانشگاه ها نوانست نقشه اش را عملی کند.
سردار میرحیدری در ادامه از معلمان، مربیان و استادان دانشگاه ها به عنوان فرماندهان جبهه جهاد تبیین یاد کرد و اظهار داشت: امروز مسئولیت این عزیزان بیش از همه سنگین تر است و بایستی نسل جدید را هوشیار کنند تا نا خواسته وارد زمین بازی دشمن نشده و بازیچه دست رسانه های آنان نشوند.
وی اضافه کرد: ما هم آمادگی داریم تا کارشناسان خود را به سطح مدارس و نواحی آمورش و پرورش اعزام کنیم که در جلسات اولیا و مرب یان و کلاس های حضوری با دانش آموزان نتیجه عواقب هنجارشکنی، قانونشکنی و فعالیت های انحرافی را تبیین کنند تا بدانند رفتن به مسیر غلطی که دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب و رسانه های همسوی آنان پیش پایشان می گذارند چه نتیجه ای در بر دارد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در حوزه ترافیکی نیز می توانیم با مشارکت هم طرح های جدیدی را با استفاده از ظرفیت دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس اجرا و حتی به عنوان الگو به سایر استان های کشور نیز تعمیم دهیم.
سردار میرحیدری با بیان اینکه پلیس جذابیت هایی برای دانش آموزان دارد که می توانیم این جذابیت ها را برای آنان به نمایش بگذاریم و از این طریق رابطه صمیمانه بین پلیس و دانش اموزان را حفظ و تقویت نماییم گفت: برای سال تحصیلی آینده پلیس آمادگی دارد تا کارشناسان خود را به عنوان مربی آموزش همگانی به درون مدارس اعزام کند همچنین با اجرای حرکات رزمی و نمایشی توسط نیروهای یگان ویژه ، اجرای مارش گروه موزیک فراجا و نمایش گروه سگ های مواد یک فضای شاد و مفرح و جذابی را برای دانش آموزان فراهم کنیم.
شغل پلیس، آرزوی بسیاری از دانش آموزان
محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان هم در این دیدار ضمن تشکر از ابراز لطف فرمانده انتظامی استان اصفهان نسبت به جامعه معلمان استان گفت: امروز بیشتر مردم نیروهای فراجا را از بدنه خودشان می دانند و علی رغم اینکه دشمن بارها تلاش کرده تا بین مردم و این نیروهای مخلص و جان برکف فاصله بیندازد اما الحمد الله تا کنون موفق نشده و نتوانسته محبت مردم نسبت به پلیس را کم کند و فراجا به عنوان یک نهاد امین و دلسوز مورد وثوق و اعتماد مردم است که بخشی از این مردم هم دانش آموزان و معلمان هستند.
وی به عشق و علاقه دانش آموزان به لباس پلیس اشاره کرد و عنوان داشت: همیشه وقتی از دانش آموزان می پرسیم آرزو دارید در آینده چه کاره شوید بسیاری از آنان می گویند دوست دارند پلیس شوند و همین نشان می دهد که رابطه قلبی و عاطفی بین پلیس و دانش آموزان از همان ابتدا وجود دارد و هیچ مانعی نمی تواند این رابطه را از بین ببرد.
ابراهیمی با استقبال از طرح های پلیس برای حضور در مدارس گفت: برای تابستان یک برنامه ویژه ای برای پُر کردن اوقت فراغت دانش آموزان در نظر گرفتیم و بایستی نقصان های تربیتی که در سال های گذشته به دلیل شیوع کرونا به وجود آمد را جبران کنیم و انشاء الله از ظرفیت بخش های مختلف پلیس هم در این برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.