تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 9840

معوقات قرض الحسنه بانک مهرایران در استان اصفهان ۴ دهم درصد است

معوقات قرض الحسنه  بانک مهرایران در استان اصفهان ۴ دهم درصد است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: معوقات قرض الحسنه بانک مهرایران در استان اصفهان ۴ دهم درصد است به گزارش دنیای اسرار:مرتضی اکبری درنشست خبری با اصحاب رسانه  گفت :استان اصفهان با ۳۲  شعبه بالاترین شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور است . وی با بیان اینکه در طول ۱۰ سال

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد:

معوقات قرض الحسنه بانک مهرایران در استان اصفهان ۴ دهم درصد است

به گزارش دنیای اسرار:مرتضی اکبری درنشست خبری با اصحاب رسانه  گفت :استان اصفهان با ۳۲  شعبه بالاترین شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور است .

وی با بیان اینکه در طول ۱۰ سال فعالیت خود، حدود ۳۵۰هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده افزود: در سال ۹۷ به یک میلیون و ۲۳۰هزار نفر بالغ بر۱۳۰هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نموده است که البته پرداخت۱۰ هزار میلیارد ریال به حدود یک میلیون نفر برای بانک تعریف شده بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران  گفت: در سال جاری پرداخت ۲۴ هزار فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال برای این بانک تعریف شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه رشد منابع این بانک در سیستم بانکی کم نظیر است، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال  گذشته  بدون اینکه ریالی سود به کسی بدهد ۵۶ درصد رشد منابع و ۷۰ درصد نیز رشد تسهیلات داشته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به کارمزد ۰ تا ۴ درصد بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: معوقات بانک  درکشور یک درصد ودر استان اصفهان ۴ دهم درصد است که نیم درصد از میانگین کشوری نیز پایین تر است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشارکت های اجتماعی، ۱۰ میلیاردریال کمک بلاعوض به هموطنان سیل‌زده پرداخت و همچنین ساخت ۶ واحد خانه بهداشت و مدرسه در کرمان و ۲ مدرسه در سیستان و بلوچستان را عهده دار شده است.

اکبری با اشاره به همکاری های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد بانک قرض الحسنه مهر ایران ۶۰۰۰میلیارد ریال به  ۱۰۰هزار نفر تسهیلات پرداخت نموده است.

وی افزود: همچنین قرارداد بنیاد برکت و پرداخت تسهیلات اشتغال روستائیان به ۱۰ هزار نفر و قرارداد با بنیادمسکن برای پرداخت یک میلیاردو ۵۰۰هزار ریال  تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی، ۳ هزار فقره تسهیلات به سیل زدگان از دیگر اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات است

وی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج نیزگفت: سال گذشته ۲۴هزار فقره وام پرداخت شده که سقف وام ازدواج امسال به ۳۰۰ میلیون ریال رسیده است و بانک قرض الحسنه مهر ایران جزءاولین بانک هایی است که درحال پرداخت وام ازدواج میباشد

خبرنگار :علیرضا هژبری


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.