تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 5568

مقصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به ۱۶۰ نقطه جهان می رسد

مقصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به ۱۶۰ نقطه جهان می رسد

مقصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به ۱۶۰ نقطه جهان می رسد مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: با برقراری پرواز هفتگی در مسیر اصفهان به دوحه قطر، شمار مقاصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به بیش از ۱۶۰ نقطه جهان افزایش پیدا خواهد کرد. دنیای اسرار:حسن امجدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:

Print Friendly, PDF & Email

مقصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به ۱۶۰ نقطه جهان می رسد


مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: با برقراری پرواز هفتگی در مسیر اصفهان به دوحه قطر، شمار مقاصد پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان به بیش از ۱۶۰ نقطه جهان افزایش پیدا خواهد کرد.

دنیای اسرار:حسن امجدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پروازهای مستقیم شرکت هواپیمایی قطر ایرویز به اصفهان از چهارم فوریه ۲۰۱۹ (۱۵ بهمن ۹۷) به صورت دو پرواز بدون توقف در روزهای دوشنبه و جمعه آغاز خواهد شد.
وی گفت: این پروازها با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام می شود.
مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان اظهار داشت: با راه اندازی مسیر هوایی یاد شده ، این شرکت قطری به چهار شهر بزرگ ایران شامل تهران، شیراز، مشهد و اصفهان ، خط دائم پروازی خواهد داشت.
به گفته وی، با برقراری پروازهای اصفهان – دوحه به بیش از ۱۶۰ نقطه جهان از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان کانکشن پروازی انجام می شود.
امجدی خاطر نشان کرد : مذاکرات لازم برای آماده سازی بستر حضور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با نماینده شرکت قطر ایرویز ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.
در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بطور متوسط ۶۰ پرواز روزانه و ۴۰۰ پرواز هفتگی به ۱۹ مقصد داخلی و ۶ مقصد خارجی انجام می شود.
فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.