تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 21077

ممنوعیت تجمعات اربعین در بقاع متبرکه ناحیه یک اصفهان

ممنوعیت تجمعات اربعین در بقاع متبرکه ناحیه یک اصفهان

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا تجمعات مردمی اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه را طبق مصوبه کرونا تعطیل کرد. به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر توسلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اربعین حسینی امسال، گفت: طبق فرمایشات مقام عظمای

Print Friendly, PDF & Email

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا تجمعات مردمی اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه را طبق مصوبه کرونا تعطیل کرد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر توسلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اربعین حسینی امسال، گفت: طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت هرچه ستاد کرونا تعیین کند همان لازم‌الاجرا خواهد بود و حفظ سلامتی ضرورت خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:با توجه به توصیه‌های مؤکّد بهداشتی در شرایط کنونی که پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا ضروری است، اداره اوقاف و امور خیریه نیز باید تمهیداتی می‌اندیشید تا بتواند از سلامت آحاد جامعه صیانت کند.

حجت‌الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک در این رابطه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا استان، تصمیم به عدم برگزاری مراسمات مذهبی و تجمعات اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی امسال پیاده‌روی نخواهیم داشت و برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این ناحیه نیزممنوع می باشد

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار نمی شود خاطر نشان کرد مراسم ویژه اربعین هم که هر ساله در امامزاده جعفر(ع) (شاه کرم ) به صورت ویژه برگزار می شده است امسال طبق مصوبه ستاد کرونا برگزار نمی شودوهرنوع تجمعی ممنوع می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.