تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 17772

ممنوعیت فروش گوشت چرخ‌کرده آماده در قصابی‌ها/ واحدهای متخلف پلمب می‌شوند

ممنوعیت فروش گوشت چرخ‌کرده آماده در قصابی‌ها/ واحدهای متخلف پلمب می‌شوند

فرماندار قرچک از ممنوعیت فروش گوشت چرخ‌کرده آماده در قصابی‌ها خبر داد و گفت: در صورت مشاهده در قصابی ها واحد آنها پلمب می‌شود. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس-قرچک ، بهمن خطیبی فرماندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک، اظهار داشت: قصابی‌ها به هیچ وجه اجازه فروش گوشت چرخ کرده آماده در واحد

Print Friendly, PDF & Email


فرماندار قرچک از ممنوعیت فروش گوشت چرخ‌کرده آماده در قصابی‌ها خبر داد و گفت: در صورت مشاهده در قصابی ها واحد آنها پلمب می‌شود.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس-قرچک ، بهمن خطیبی فرماندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک، اظهار داشت: قصابی‌ها به هیچ وجه اجازه فروش گوشت چرخ کرده آماده در واحد مربوطه را ندارند و حتما بایستی گوشت را در حضور مشتری چرخ کنند.

وی گفت: از امروز گشت نظارتی متشکل از دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و نیروی انتظامی در این خصوص فعال می‌شود و هر واحدی که مرتکب این تخلف شود را پلمب خواهند کرد.

فرماندار قرچک افزود: با جدیت با هر موضوعی که سلامت مردم را به مخاطره بیاندازد، برخورد خواهد شد.

خطیبی به توزیع مستمر برنج و شکر تنظیم بازار در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: تا این تاریخ ۱۶۳ تن شکر و حدود ۳۰۰ تن برنج سهمیه شهرستان قرچک در ماه مبارک رمضان بوده که در حال توزیع است.

وی درخصوص فعالیت صنوف مطابق با پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت ودرمان تصریح کرد: همواره بایستی نظارت بر نقاط آسیب پذیر شهرستان به لحاظ ایجاد تجمعات و ازدحام صورت گیرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: فعالیت صنوف پرخطر از جمله قهوه خانه ها، آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی ممنوع است که باید تداوم داشته باشد و با مواردی که در ظاهر فعال نبوده اما چراغ خاموش فعالیت دارند برخورد لازم صورت گیرد تا از هرگونه حرکت خلاف مسیر پروتکل های کرونایی جلوگیری شود. 

خطیبی اظهار کرد: پاساژهای تجاری باید مطابق پروتکل اعلامی فعالیت داشته و در ساعت مقرر نسبت به تعطیلی صنوف مربوطه اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه این حساسیت در مردم و صنوف وجود دارد و نانوایی ها نیز مطابق دستورالعمل ها فعالیت دارند اما همچنان عده ای از مردم نسبت به عدم رعایت بهداشت در برخی نانوایی ها گلایه مند بوده و شکایت خود را به شبکه بهداشت و درمان اعلام کردند از این جهت گشت های نظارتی مستمر باید بر فعالیت واحدهای خبازی نظارت دقیق داشته باشند.

وی گفت: از ۳۰ فروردین تا کنون ۵۵۰۸ بازدید از صنوف از سوی شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته که بالغ بر ۹۷ درصد صنوف رعایت کرده اند.

فرماندار قرچک با توجه به تعطیلی برخی واحد های صنفی و تولید یاد آور شد: تامین اجتماعی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی موظفند بر اساس تمهیدات دولت، امور مربوط به طرح های حمایت از مشاغل آسیب دیده را دنبال کنند.

وی در پایان گفت: طرح واکسیناسیون طیور بومی از شنبه به صورت رایگان انجام می شود و واحدهای مرغداری شهرستان در حال فعالیت هستند و 
توزیع سم به منظور سمپاشی جایگاه دام در راستای پیشگیری از تب کریمه کنگو نیز صورت گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.