تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 17666

ممکن است جریان گاز برخی مشترکین به هنگام تعمیرات و توسعه شبکه قطع گردد

ممکن است جریان گاز برخی مشترکین به هنگام تعمیرات و توسعه شبکه قطع گردد

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به لحاظ فنی و ایمنی برای اجرای عملیات توسعه یا تعمیر شبکه شیر لوله گاز بسته شده و ممکن است منجر به قطع موقت جریان گاز برخی مشترکین گردد. سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های شاخص واحد روابط عمومی اطلاع رسانی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به لحاظ فنی و ایمنی برای اجرای عملیات توسعه یا تعمیر شبکه شیر لوله گاز بسته شده و ممکن است منجر به قطع موقت جریان گاز برخی مشترکین گردد.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های شاخص واحد روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع و موثر قطع و وصل گاز مشترکین است که به علت توسعه شبکه های گاز یا تعمیرات آن صورت می گیرد افزود: این مهم برای پیشگیری از حوادث احتمالی نشت گاز،آتش سوزی و انفجار اجتناب ناپذیر است.

وی، با تاکیدبر اینکه اطلاع رسانی به موقع و مناسب به مشترکین از زمانبندی قطع گاز در نقاط مختلف استان یک ضرورت جدی است، گفت: روابط عمومی از طریق صدا و سیما مکان و مدت زمان قطع گاز را به مشترکین اعلام می کند تا مشترکین در این مدت شیرهای وسایل گازسوز خود را در حالت بسته قرار دهند.

مهندس علوی، افزود: به منظور اطلاع رسانی موثر، یک روز قبل از انجام قطع گاز؛ پیام صوتی مبنی بر اعلان قطع گاز در مکان مورد نظر و بازه زمانی آن، از طریق تماس همزمان با تلفن ثابت محدوده مشخص شده انجام می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.