تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 1846

مهاجم سابق باشگاه های ایتالیا، به استقلال تهران پیوست

مهاجم سابق باشگاه های ایتالیا، به استقلال تهران پیوست

پایگاه خبری دنیای اسرار مهاجم سابق باشگاه های ایتالیا، به استقلال تهران پیوست  «مامه بابا تیام» بازیکن ۲۶ ساله سنگالی که سابقه حضور در باشگاه های ایتالیا را دارد پس از تایید تست های پزشکی و صدور کارت بازی او به عنوان دومین بازیکن خارجی از سهمیه آزاد به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شد.

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مهاجم سابق باشگاه های ایتالیا، به استقلال تهران پیوست

 «مامه بابا تیام» بازیکن ۲۶ ساله سنگالی که سابقه حضور در باشگاه های ایتالیا را دارد پس از تایید تست های پزشکی و صدور کارت بازی او به عنوان دومین بازیکن خارجی از سهمیه آزاد به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، بابا تیام که از روز گذشته – دوشنبه – به تهران سفر کرده است، امروز سه شنبه پس از جلسه با مدیران و مسئولان باشگاه استقلال قرارداد خود را امضاء کرد و در ادامه نیز کارت بازی این بازیکن صادر شد. پیش از او «بویان نادینوف» بازیکن مقدونیه ای به صورت رسمی استقلالی شده بود.
این مهاجم سنگالی، فوتبال خود را از رده های پایه در باشگاه «اینترمیلان» ایتالیا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ با حضور در سری ب ایتالیا در تیم «آولینو» در ۲۶ بازی چهار گل به ثمر رساند و در ادامه به صورت قرضی به تیم تیرول جنوبی در دسته سوم ایتالیا رفت و در ۳۰ بازی ۶ گل زد.
او از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ پیراهن «لانسیانو» ایتالیا را پوشید و در ۵۸ بازی ۱۲ بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.
تیام در ژوئن ۲۰۱۵ به تیم «زولت وارگم» بلژیک پیوست و در رقابت های جام حذفی و لیگ این کشور در ۲۹ بازی ۹ گل زد و سرانجام در فصل۱۷ – ۲۰۱۶ با حضور درتیم «امپولی» در سری یک ایتالیا موفق شد در ۲۹ بازی ۹ گل به ثمر برساند.
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های باشگاهی ایران روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه میزبان سپید رود رشت است و سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الریان می رود. با توجه به صدور کارت بازی هردو بازیکن خارجی استقلال، آنها می توانند برای آبی پوشان در رقابت های داخلی و آسیایی به میدان بروند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.