تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 29624

مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان اصفهانی است

مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان اصفهانی است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان: مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان اصفهانی است امسال برای ۱۰ هزار و ۷۳۴ مددجوی اصفهانی مستعد اشتغال، دوره های آموزش و مهارت آموزی برگزار خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان

Print Friendly, PDF & Email
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان:
مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان اصفهانی است
امسال برای ۱۰ هزار و ۷۳۴ مددجوی اصفهانی مستعد اشتغال، دوره های آموزش و مهارت آموزی برگزار خواهد شد.
به گزارش دنیای اسرار، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، یکی از عوامل موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان را برگزاری دوره های مهارت آموزی تخصصی دانست و بیان داشت: این نهاد با ایجاد بستر مناسب برای اشتغال، به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خدمت رسانی می کند.
احمد رضایی رویکرد کمیته امداد را تحقق کیفی برنامه‌های اشتغال در کنار تحقق کمی عنوان کرد و افزود: سال گذشته با هدف مهارت آموزی و ایجاد اشتغال، برای ۴ هزار و ۶۷۳ نفر از مددجویان، دوره آموزشی برگزار شد.
وی با اشاره به اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی هزینه شده برای دوره های مهارت آموزی مددجویان در سال قبل، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده سال جاری، آموزش ۱۰ هزار و ۷۳۴ مددجوی مستعد اشتغال در دستور کار قرار دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با بیان روش های اطلاع رسانی درخصوص دوره های آموزشی به افراد تحت حمایت جویای کار، گفت: مددجویان مستعد و جویای کار برای کسب اطلاعات مرتبط به حوزه اشتغال و دوره های آموزشی می توانند به دفاتر این نهاد مراجعه کنند، همچنین اطلاع رسانی این دوره ها از طریق مسیرهای ارتباطی با آنها از جمله ارسال پیامک و بسترفضای مجازی “پیام رسان بله” نیز انجام می شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.