تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 25232

مهلت شرکت در مسابقه بین المللی نقاشی اربعین تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه بین المللی نقاشی اربعین تمدید شد

مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی نقاشی اربعین کانون پرورش فکری استان اصفهان تا ١۰ شهریور سال جاری تمدید شد. به گزارش دنیای اسرار:، سید محمد قلمکاریان از تمدید مهلت شرکت در مسابقه بین المللی نقاشی اربعین تا ١٠ شهریور ١۴۰٠ خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی،

Print Friendly, PDF & Email

مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی نقاشی اربعین کانون پرورش فکری استان اصفهان تا ١۰ شهریور سال جاری تمدید شد.

به گزارش دنیای اسرار:، سید محمد قلمکاریان از تمدید مهلت شرکت در مسابقه بین المللی نقاشی اربعین تا ١٠ شهریور ١۴۰٠ خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده ساز جهان است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در راستای اهمیت و توسعه روز افزون فرهنگ عاشورایی در بین کودکان ونوجوانان در رشته نقاشیٰٰ علاقه مندان رابه چالش اربعینی  دعوت می کند تا باقلم های رنگی نقش عاشقی،‌ارادت و دلدادگی را برصفحه ی تاریخ رقم بزنند.

مدیر کل کانون استان اصفهان به موضوعات فراخوان مهرواره بین المللی نقاشی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: مراسم وآداب اربعین در محله و شهرمنٰ، پرواز در آسمان مسیرسبز و روشن اربعین، خواب و رویای من در موکب ٣١٣ و دوست من همراه من همپای من از جمله موضوعات بخش کودکان است.

قلمکاریان همچنین موضوعات بخش نوجوانان اربعین را تصویر سازی احادیثٰ‌،‌خطبه های و اشعار مرتبط با اربعین حسینی، مسیر سبز اربعین،‌ روایت راهپیمایی اربعین و اتفاقات وقرارها موکب٣١٣، معنای شهادت،‌شهامت و ایثار،‌ روایت عاشقی دلدادگیٰ‌شهدای معاصر و خط سرخ شهادت برشمرد.

وی گفت: کودکان و نوحوانان ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ٠٩٠١٩۶۶٩٢٠٢ تماس حاصل کنند و آثار خود را با موضوعات اربعین به آدرس اینترنتیisfahan.kpf.ir قسمت مهرواره هاٰ‌ و mahrvare [email protected] تا تاریخ ١۰ شهریور ١۴٠٠ ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.