تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
کد خبر : 7714

مهمان نوازی شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان

مهمان نوازی شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان

مهمان نوازی شهردار، ریاست و اعضای شورایاسلامی شهر فلاورجان به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرفلاورجان؛بعدازظهر پنجشنبه یک گروه گردشگری از کشورایتالیا وارد شهر فلاورجان شده و مورد استقبال شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامیشهر فلاورجان قرار گرفتند. پس از ورود گردشگران ایتالیایی به شهر، شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

مهمان نوازی شهردار، ریاست و اعضای شورایاسلامی شهر فلاورجان

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرفلاورجان؛بعدازظهر پنجشنبه یک گروه گردشگری از کشورایتالیا وارد شهر فلاورجان شده و مورد استقبال شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامیشهر فلاورجان قرار گرفتند.

پس از ورود گردشگران ایتالیایی به شهر، شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در محل پل قدیم(پل تاریخی ورگان) به استقبال ایشان رفته و با عرض خیر مقدم به این گردشگران رسم میزبانی را به جای آوردند.

شهردار فلاورجان در این مراسم برای گردشگران از موقعیت تاریخی و قابلیت های مختلف شهر سخن گفت و ایران و ایتالیا را دارای نقاط مشترک بسیار دانست و بر مهمان نوازی ایرانیان تأکید نمود.

ریاست شورای اسلامی شهرفلاورجان نیز به تکریم گردشگران پرداخت و شهرستان فلاورجان را یک شهرستان گردشگر پذیر خواند که همه ساله پذیرای گردشگران قابل توجهی بوده است. امید است که بتوان با تمرکز و توجه بیشتر به صنعت گردشگری در شهر فلاورجان بتوان سهم این شهر را نیز در این راستا به میزان در خور شایسته مرکز شهرستان افزایش داد.

گردشگران پس از بازدید از پل تاریخی ورگان، از حمام سنتی و مسجد جامع فلاورجان نیز بازدید نمودند.

در ادامه بازدید گردشگران از مسجد جامع، به رسم یادبود هدایایی نیز از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان  به ایشان اهداء گردید،  به گونه ای که گردشگران بسیار خشنود بوده و بر میزبانی و مهمان نوازی ایرانیان اذعان داشتند.

در پایان مراسم نیز پس از پذیرایی، گردشگران پس از بازدید چند ساعته شان از شهر فلاورجان توسط شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بدرقه شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.