تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 24240

موقوفه ورنامخواست تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می‌شود

موقوفه ورنامخواست تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:موقوفه ورنامخواست تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می‌شودمدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تعیین تکلیف موقوفه ورنامخواست طی ۱۰ روز آینده خبر داد.به گزارش دنیای اسرار، حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه تعیین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
موقوفه ورنامخواست تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تعیین تکلیف موقوفه ورنامخواست طی ۱۰ روز آینده خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار، حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه تعیین تکلیف موقوفه شهر ورنامخواست اظهار داشت: سومین جلسه در این خصوص طبق فرمایشات رئیس سازمان اوقاف برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه به جزئیات این موقوفه و راهکارهای حل مشکل آن پرداخته شد، ابراز داشت: باید توجه داشت که این موقوفه نیاز به اقدامات کارشناسی دارد . باید با دقت توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بهینه سازی موقوفه و رفع مشکلات منطقه ورنامخواست در این بررسی‌های کارشناسانه مورد توجه است، گفت: باید توجه داشت که ما در اوقاف استان همه توان خود را برای احقاق حقوق متصرفان به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه این جلسات به منظور تسریع در اقدامات کارشناسی و پیشبرد برنامه‌های سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی است، اضافه کرد: در جلسه آینده پیشنهادات قابل ارائه اوقاف در خصوص این موقوفه مطرح خواهد شد.
حجت الاسلام بلک ادامه داد: سعی داریم حداکثر تا ۱۰ روز آینده جلسه نهایی در خصوص موقوفه ورنامخواست را برگزار و در زمینه تعیین تکلیف آن تصمیم گیری کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.