تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
کد خبر : 12753

میدان نقش جهان میزبان بیش از ۴۰۰ عنوان بازی

میدان نقش جهان میزبان بیش از ۴۰۰ عنوان بازی

گل‌شیرازی  خبر داد:میدان نقش جهان میزبان بیش از ۴۰۰ عنوان بازی به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکم شهریورماه بیش از ۴۰۰ نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان دراختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.نفیسه گل‌شیرازی با بیان اینکه برنامه ویژۀ تابستانه با انجام بیش از ۴۰۰ نوع

Print Friendly, PDF & Email

گل‌شیرازی  خبر داد:
میدان نقش جهان میزبان بیش از ۴۰۰ عنوان بازی


به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکم شهریورماه بیش از ۴۰۰ نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان دراختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.
نفیسه گل‌شیرازی با بیان اینکه برنامه ویژۀ تابستانه با انجام بیش از ۴۰۰ نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: فضاسازی سخت افزاری این ویژه برنامه از ساعت ۶ صبح روز جمعه یکم شهریورماه آغاز شده و بعد از آن به ترتیب ایستگاه های بازی با ۴۰۰ نوع متنوع در میدان نقش جهان چیدمان می شود.
رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: روال این برنامه بر این اساس است که از ساعت ۱۴ چیدمان این بازی ها در دورتادور میدان نقش جهان آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه پیدا می کند و خانواده ها از ساعت ۱۸ می توانند از این بازی ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کودکان دو ساله تا شهروندان ارشد و حتی ۹۰ ساله می توانند از این فرصت برای بازی استفاده کنند. ضمن اینکه اکثر بازی ها خانوادگی است یعنی پدر و مادر و فرزند می توانند با یکدیگر بازی کنند ولی تعدادی از بازی ها هم به گروه های سنی خاص ۲ تا ۶ سال تعلق دارد.
گل‌شیرازی گفت: برای شرکت در این برنامه هیچ پیش شرط ثبت نامی وجود ندارد و هر خانواده ای که در یکم شهریورماه از ساعت ۱۸ در میدان نقش جهان حضور یابد می تواند در بازی های مختلف شرکت کرده و استفاده نماید.
وی با بیان اینکه محوریت برنامه های اوقات فراغت برعهدۀ معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان است، ادامه داد: علاوه بر غرفه هایی که حول محور بازی و تفریح است دو غرفه هم به موضوعات فرهنگی از سوی فرهنگسرای رسانه، خانه کودک و بانوسرای آفتاب اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد برنامه حول محور بازی های اداره تفریح و بخش ورزش همگانی شامل تنیس روی میز و فوتبال دستی و همچنین اجرای بازی چوگان بوده که از هرکدام شش میز تنیس و شش فوتبال دستی وجود دارد که در میدان قرار داده شده و ضمن آن  اَبَر والیبال هم برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.