تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 33746

میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است

میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است به گزارش دنیای اسرار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است و این فرهنگ بالای مردم را در صرفه جویی در مصرف انرژی نشان می‌دهد. محمد نورصالحی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است

به گزارش دنیای اسرار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است و این فرهنگ بالای مردم را در صرفه جویی در مصرف انرژی نشان می‌دهد.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در صحن علنی امروز شاهد حضور خادمان بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) بودیم که امیدواریم این حضور پرخیر باشد.

وی با تبریک به دختران ایران گفت: هفته گذشته لایحه دوفوریتی رایگان شدن امکانات رفاهی و تفریحی شهرداری برای استفاده دختران تصویب شد. علاوه بر این برنامه‌های متعددی به همت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است که برنامه‌های جذاب و مغتنمی برای دختران اصفهانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز بهره وری گفت: با توجه به موفقیت های شهرداری اصفهان در این زمینه، امروز میزبان معاونت خدمات شهری شهرداری هستیم تا گزارش اقدامات این حوزه ارائه شود.

وی با بیان اینکه اخیرا لایحه‌ای در شورا تصویب شد مبنی بر تشویق شهروندان فعال در حوزه بهره وری افزود: میزان مصرف سرانه آب در شهر اصفهان از متوسط کشور پایین‌تر است و این فرهنگ بالای مردم را در صرفه جویی در مصرف انرژی نشان می‌دهد.

نورصالحی با اشاره به اجلاس روسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی در اصفهان اظهار کرد: این اجلاس، فنی و تخصصی بود که خروجی و نتایج آن می‌تواند دستاورد خوبی برای شهرهای کشور باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به میزبانی هفته گذشته اصفهان از وزیر کشور، گفت: در حوزه شورا و شهرداری جلسه‌ای تخصصی به زودی در دفتر وزیر کشور برگزار خواهیم کرد. همچنین در جلسه‌ای ۳ ساعته مباحث مرتبط با آب، فرونشست، آلودگی هوا مطرح شد که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.