تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 32602

میهمانان نوروزی نصف جهان؛ حامیان آب

میهمانان نوروزی نصف جهان؛ حامیان آب

بیش از ١٠٠٠ متر مربع تبلیغات محیطی مدیریت مصرف آب به صورت بنر برای میهمانان نوروزی استان اصفهان نصب شد. مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر بارندگی، در ماه‌های پایانی سال گذشته شرایط بهتری را نسبت به سال های قبل تجربه کرد. اما علیرغم

Print Friendly, PDF & Email

بیش از ١٠٠٠ متر مربع تبلیغات محیطی مدیریت مصرف آب به صورت بنر برای میهمانان نوروزی استان اصفهان نصب شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر بارندگی، در ماه‌های پایانی سال گذشته شرایط بهتری را نسبت به سال های قبل تجربه کرد. اما علیرغم این اتفاق، وضعیت منابع تامین آب شرب هنوز رضایت بخش نیست و مدیریت بهینه در مصرف آب باید مدنظر قرار گیرد.
به گزارش دنیای اسرار:وی اطلاع رسانی مستمر به مردم در این خصوص را بسیار موثر و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در آستانه ورود به سال جدید و ایام تعطیلات نوروز، تبلیغات محیطی و مجازی گسترده با مشارکت خوب سایر سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی در استان اصفهان صورت گرفت.
مجید مختاری، نصب بیش از ۱۰۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی در معابر شهری و محل های اسکان میهمانان نوروزی را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: با مساعدت شهرداری اصفهان بنرهای توصیه به مدیریت مصرف آب در پایانه های مسافربری صفه، کاوه، زاینده رود و جی و میادین و چهارراه های پرتردد شهر نصب شدند.
همچنین با مشارکت آموزش و پرورش استان اصفهان روش های صرفه جویی در مصرف آب در حدود ۵۰۰ مدرسه محل اسکان میهمانان نوروزی در استان اصفهان نصب شدند.
وی در ادامه، به اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیش از ۸۰۰ کانال فعال در سطح استان ارتباط مستمر دارد و توصیه ها و نکات مدیریت مصرف را در قالب های متنوع مسابقه، پوستر، تیزر، انیمیشن و پادکست ارائه می دهد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، از همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان برای اطلاع رسانی به مردم در ایام خانه تکانی و نوروز قدردانی کرد و افزود: علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، یازدهمین سال پخش برنامه رادیویی “جاری حیات” نیز از اول فروردین ماه آغاز شد و این برنامه، روزانه به مدت ۱۰ دقیقه درخصوص مدیریت مصرف آب، برنامه ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با مردم صحبت می کند.
گفتگو با مدیران شرکت و مسافران نوروزی، توصیه های کارشناسان برای مدیریت مصرف آب در سفرها و برگزاری مسابقات از جمله بخش های دیگر این برنامه است که در تعطیلات نوروز به صورت ویژه برنامه از رادیو اصفهان پخش می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.