تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 12773

نادیده گرفته شدن سینمای نوجوان در ایران

نادیده گرفته شدن سینمای نوجوان در ایران

سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نادیده گرفته شدن سینمای نوجوان در ایران کارگردان فیلم “منطقه پرواز ممنوع”: مدافعان حرم یکی از محورهای اصلی فیلم منطقه پرواز ممنوع هستند به گزارش دنیای اسرار:امیر داسارگر، کارگردان فیلم “منطقه پرواز ممنوع”در شامگاه روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سی و

Print Friendly, PDF & Email

سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

نادیده گرفته شدن سینمای نوجوان در ایران

کارگردان فیلم “منطقه پرواز ممنوع”: مدافعان حرم یکی از محورهای اصلی فیلم منطقه پرواز ممنوع هستند

به گزارش دنیای اسرار:امیر داسارگر، کارگردان فیلم “منطقه پرواز ممنوع”در شامگاه روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: این جشنواره به سبب مخاطبان واقعی خود که مردم هستند از اهمیت والایی در سطح دنیا برخوردار است.
وی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی فیلم “منطقه پرواز ممنوع” مدافعان حرم هستند ادامه داد: نمی‌توان در فیلمی از جنگ صحبت کرد و از المان‌های جنگی در آن استفاده نکرد چرا که واقعیت فیلم به خطر می‌افتد.
به گفته داسارگر موسیقی متن یکی از چالش‌های اصلی در ساخت این فیلم بوده و ممکن است در زمان اکران عمومی موسیقی متن متناسب با سکانس‌های فیلم ساخته و جای داده شود.
کارگردان فیلم “منطقه پرواز ممنوع” با بیان این که هیچ اجباری در ساخت فیلم نبوده‌ است ادامه داد: مردم به دیدن و شنیدن زندگی روزمره خود عادت ندارند و حقایق را در نظر نمی‌گیرند و تعاریف در مورد نوجوانان نیز متفاوت است.
داسارگر با بیان اینکه در این فیلم از شهر خاصی صحبت به میان نیامده است گفت: باید به ماجرای فیلم نگاه ملی داشته باشیم چرا که این فیلم مختص به مکان خاصی نیست.
حامد بامروت نژاد تهیه کننده فیلم “منطقه پرواز ممنوع” با بیان اینکه اگر به این فیلم اعتقادی نداشتیم به پای آن نمی‌ایستادیم گفت: در این فیلم سبک زندگی متفاوتی به نمایش در آمده است و از زمانی که ساخت آن کلید خورد هدف ما تولید فیلمی برای نوجوانان بود و نه درباره‌ آن‌ها و سعی کردیم این هدف تا پایان ساخت فیلم رعایت شود.
تهیه کننده فیلم “منطقه پرواز ممنوع” با بیان اینکه سینمای نوجوان در ایران نادیده گرفته شده است اظهار کرد: در ایران به وفور سینمای کودک را مشاهده می‌کنیم اما این در حالی است که نوجوانان در سینما جایگاهی ندارند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.