تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 31716

نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است

نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است

سرپرست بهزیستی استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است. به گزارش دنیای اسرار: ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط عمومی همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست بهزیستی استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است.

به گزارش دنیای اسرار: ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط عمومی همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط عمومی است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.

وی فاصله گرفتن مردم از رسانه‌های رسمی  را از علل جنگ ترکیبی و شناختی کشور عنوان کرد و افزود: افزایش استفاده از رسانه‌های غیررسمی و  بی اطلاعی مردم نیز از دلایل شرایط موجود در کشور است.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده اما هنوز با تلاش و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به جامعه هدف، خدمات بهزیستی ناشناخته مانده است که این فعالیت‌ها در فضای رسانه و افکار عمومی کمتر دیده می‌شود لذا شایسته است روابط‌عمومی‌ها نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

چاووشی گفت: روابط عمومی امروز با روابط عمومی پنج سال قبل نه از لحاظ اهمیت بلکه از لحاظ سختی کار متفاوت شده است

وی خاطرنشان کرد: هنر روابط عمومی این است که هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیت‌ها را منعکس کند.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به رویکرد جدید و نامناسب در روابط عمومی‌ها ادامه داد: رویکرد جدیدی در روابط عمومی‌ها وجود دارد  این است که؛ به جای اینکه سوژه؛ فعالیت و خدمات باشد، اقدامات مدیران است. اما مخاطب این را نمی‌پسندد و حتی واکنش منفی در پی دارد.

چاووشی تاکید کرد: البته این نکته به معنای حذف صد درصدی نیست چرا که مدیر یک مجموعه نماد آن بوده که فعالیت‌ها با او بروز و ظهور پیدا می‌کند ولی محدود شدن به مدیر یک خطای استراتژیک است. لذا باید بتوان ظریف و هنرمندانه فعالیت‌ها را منعکس کرد و برای جامعه به نمایش گذاشت.

وی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت رفاه درخواست کرد تا سفیر و شریک اجتماعی بهزیستی در شناخت مردم نسبت به فعالیت‌های  این دستگاه حمایتی- اجتماعی باشند.

به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز به میزبانی بهزیستی استان اصفهان برگزار  شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.