تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
کد خبر : 30864

انجام ۱۳ طرح نظرسنجی در شرکت گاز استان اصفهان

انجام ۱۳ طرح نظرسنجی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۳ عنوان طرح نظرسنجی به صورت الکترونیکی در شرکت گاز استان اصفهان انجام گردید. مایگاه خبری اقتصاد اول، به گزارش روابط عمومی، سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: نظرسنجی یکی از ابزارهای مهم تصمیم گیری است و از سال ۱۳۸۷طرح نظرسنجی

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۳ عنوان طرح نظرسنجی به صورت الکترونیکی در شرکت گاز استان اصفهان انجام گردید.

مایگاه خبری اقتصاد اول، به گزارش روابط عمومی، سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: نظرسنجی یکی از ابزارهای مهم تصمیم گیری است و از سال ۱۳۸۷طرح نظرسنجی از ذینفعان در شرکت گاز استان اصفهان آغاز شده و همه ساله این مهم اجرایی شده است.

محسن اصغرزاده، نظرسنجی از کارکنان رسمی و غیررسمی، مشترکین جزء و عمده و فوق عمده، پیمانکاران اجرایی و پیمانکاران خدمات و نت، تامین کنندگان کالا، نظرسنجی از سازمان ها، ادارات و نهادهای اجتماعی، اعم از جامعه فرهنگی،آموزشی و پژوهشی، جامعه ورزشی و اصحاب رسانه از عناوین برنامه های نظرسنجی از ذینفعان در سال جاری می باشد.

وی، با اشاره به مزیت های نظرسنجی الکترونیکی اعم از؛ سرعت، دقت، حذف کاغذ و خطاهای احتمالی و… گفت: تهیه فرم های الکترونیکی نظر سنجی از ذینفعان، تعریف نحوه اجرای نظر سنجی بر اساس هر گروه از ذینفعان، تجزیه و تحلیل نتایج آن، ارائه گزارش تحلیلی به کمیته های ذیربط، بررسی نتایج و تعریف اقدامات بهبود و پیگیری اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

اصغرزاده، با اشاره به اهمیت انجام نظرسنجی در سازمان ها به عنوان یک ابزار مدیریتی اثر بخش و کارآمد، گفت: انجام طرح نظر سنجی از کارکنان در راستای بررسی نیازها و اولویت های کاری و انگیزشی آنها، اطلاع یافتن از نقاط قوت و قابل بهبود سازمان، برای هرچه بهتر شدن تصمیم گیری مدیران و رهبران و…، با استفاده ازیک مکانیزم علمی و منطقی اجتناب ناپذیر است و امسال برای اولین بار گزارشی از پیشنهادات و انتقادات سازنده کارکنان تهیه و به مدیریت شرکت ارائه گردید تا در کمیته راهبری مطرح و تصمیمات مقتضی در راستای ارتقاء انگیزیش و رضایتمندی کارکنان اتخاذ گردد.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان نقش اصلی در توسعه خدمات، رضایتمندی مشترکین و تعالی سازمانی دارند و این شرکت در کنار توسعه کمی خدمات، برای کارکنان نیز اقدامات شایسته ی را هدف گذاری نموده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.