تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 33782

نحوه معافیت مشمولان دارای۳ و ۴ فرزند و کسر خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند

نحوه معافیت مشمولان دارای۳ و ۴ فرزند و کسر خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ و ۴ فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در

Print Friendly, PDF & Email

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ و ۴ فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص معافیت مشمولان غایب وغیرغایب دارای ۳ و ۴ فرزند و بیشتر از خدمت وظیفه عمومی بیان داشت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح ازتاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۴ تمامی مشمولان غایب وغیرغایب وکارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند وبالاتر هستند از خدمت نظام وظیفه معاف می شوند.
وی افزود: همچنین مشمولان غایب و غیرغایب وکارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۳فرزند بوده و سن آنان حداقل۴۰سال تمام است نیز پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کسانی که شرایط مذکور را دارا هستند می توانند از اول خرداد ماه سال جاری با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر استان درخواست معافیت خود را ثبت نمایند تا مراحل رسیدگی و صدور کارت معافیت برای آنان انجام شود.
سرهنگ پناهپوریان در خصوص کسر خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند نیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در راستای مشوق های لازم به منظور افزایش جمعیت به کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت نیز علاوه بر ۲ماه کسر خدمت تاهل، برای فرزند اول۳ماه ، برای فرزند دوم ۴ماه و برای فرزند سوم ۵ ماه کسر خدمت اعطاء می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.