تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
کد خبر : 7403

نخستین جایزه ادبی جمالزاده در گام پایانی

نخستین جایزه ادبی جمالزاده در گام پایانی

نخستین جایزه ادبی جمالزادهدر گام پایانی آیین پایانی نخستین جایزه ادبی جمالزاده ۲۹ بهمن ماه در تالار هنر اصفهان برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:دبیر جایزه ادبی جمالزاده گفت: فراخوان جایزه مهرماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه  بود ۱۵۴۷ اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید که

Print Friendly, PDF & Email

نخستین جایزه ادبی جمالزادهدر گام پایانی

آیین پایانی نخستین جایزه ادبی جمالزاده ۲۹ بهمن ماه در تالار هنر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:دبیر جایزه ادبی جمالزاده گفت: فراخوان جایزه مهرماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه  بود ۱۵۴۷ اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید که این اتفاق ما را شگفت زده کرد و یک رکورد تازه در جشنواره های ادبی کشور محسوب می شد.

رضا روحانی اظهارداشت: داوری این آثار به همت نویسندگان و مدرسان داستان نویسی برجسته اصفهان و ایراندر دو مرحله انجام شد و امروز زمان به ثمر نشستن تلاش هاست.

وی ادامه داد: آیین پایانی جایزه ادبی جمالزاده، ۲۹ بهمن ماه با حضور جمعی از اهالی و اصحاب فرهنگ و ادبیات اصفهان و ایران با حضور علیرضا معینی از گویندگان صاحب سبک در اجرا و فارغ التحصیل رشته تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از دانشکده صدا و سیما نیز به عنوان مجری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: قدرت الهنوروزی شهردار اصفهان و حسن میرعابدینی منتقد ادبی و پژوهشگر ادبیات داستانی معاصرایران از سخنرانان این مراسم هستند.

دبیر جایزه ادبی جمالزاده افزود: برگزیدگان و  نفرات برتر اینجایزه در حضور چهره های برجسته و سرشناس ادبیات و هنر همچون کیومرث پوراحمد، ناهیدطباطبایی، نفیسه مرشد زاده، سروش صحت، سارا سالار، آرش صادق بیگی، مریم حسینیان، مهدیربی، سینا دادخواه  و اهالی ادبیات و فرهنگاصفهان معرفی خواهند شد. 

گفتنی است؛ پوستر دوره دوم جایزه جمالزاده که قراراست آذرماه ۹۸ برگزار شود دراین مراسم رونمایی می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.