تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 26257

نخستین شب شعر “زمزم رضوی” از سوی آبفای استان اصفهان برگزار می شود

نخستین شب شعر “زمزم رضوی” از سوی آبفای استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش دنیای اسرار:نخستین شب شعر زمزم رضوی با محوریت اهمیت و قداست آب، سوم تیرماه جاری، از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می شود. این شب شعر را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان جهادکشاورزی و بانک مسکن اصفهان به مناسبت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:نخستین شب شعر زمزم رضوی با محوریت اهمیت و قداست آب، سوم تیرماه جاری، از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می شود.

این شب شعر را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان جهادکشاورزی و بانک مسکن اصفهان به مناسبت میلاد مسعود ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در سومین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار می کند.

شب شعر زمزم رضوی با حضور شاعرانی از سراسر کشور با محوریت “آب و نفحات آسمانی”، “آب و سرگذشت اصفهان”، “آب و لطافت شعر”،  “آب و آینده” و “آب و سلامتی” ، در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان اصفهان واقع در عمارت صارم الدوله برگزار می شود.

پس از اعلام فراخوان نخستین شب شعر “زمزم رضوی” در اردیبهشت ماه  امسال، بیش از ۷۰ اثر از ۴۶ شاعر، در قالب شعر کلاسیک و نو به دبیرخانه رسید.

در نخستین شب شعر “زمزم رضوی” از ۸ اثر برگزیده تقدیر و مجموعه آثار برتر به صورت کتاب منتشر خواهد شد .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.