تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 14712

نخستین نشست فرماندار اصفهان با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان

نخستین نشست فرماندار اصفهان با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان

نخستین نشست فرماندار اصفهان با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان فرماندار اصفهان تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون باشد. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان، به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر

Print Friendly, PDF & Email

نخستین نشست فرماندار اصفهان با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان

فرماندار اصفهان تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون باشد.

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی با مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان، به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امور اجرایی به عنوان یکی از مقوله های بسیار مهم است که نحوه و چگونگی آن باید مشخص و واحدهای ذی ربط در این راستا، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم توجه بهچگونگی بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: در اجرای انتخابات باید از هرگونهکلی گویی اجتناب گردد و اعضای اجرایی انتخابات با برنامه ریزی مدون و طبق زمانبندی، عمل  کنند تا انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری برگزار گردد.

سیستانی با بیان اینکه با تکیه بر قانون باید امور را پیگیری کنیم، تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده و اعضای اجرایی انتخابات باید بر اجزای قانون، مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل ها مسلط باشند و به موقع از آنها استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.