تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 5598

نخستین پل تمام شیشه‌ای هیر به بهره برداری می رسد

نخستین پل تمام شیشه‌ای هیر به بهره برداری می رسد

نخستین پل تمام شیشه‌ای هیر به بهره برداری می رسد  فرماندار اردبیل گفت: با تلاش و سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی، نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر، اسفندماه به بهره‌برداری می رسد. دنیای اسرار:،جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در بررسی طرح های عمرانی و اجرایی مرکز استان تصریح کرد: تلاش همه جانبه و مناسبی برای تکمیل

Print Friendly, PDF & Email

نخستین پل تمام شیشه‌ای هیر به بهره برداری می رسد

 فرماندار اردبیل گفت: با تلاش و سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی، نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر، اسفندماه به بهره‌برداری می رسد.

دنیای اسرار:،جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در بررسی طرح های عمرانی و اجرایی مرکز استان تصریح کرد: تلاش همه جانبه و مناسبی برای تکمیل نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران انجام می‌شود و با ادامه این روند شاهد بهره‌برداری از این مجموعه زیبای گردشگری تا پیش از پایان سال خواهیم بود.

وی افزود: پروژه پل هیر یکی از طرح‌های شاخص استان در راستای تحقق اهداف زمستان بیدار بوده و می‌توان با بهره‌برداری از این مکان، تحول عظیمی را در رشد بسیاری از شاخص‌های اقتصادی و درآمدزایی شاهد شد.

زنجانی یادآور شد: در حال حاضر اتمام پروژه پل تمام شیشه‌ای هیر به یکی از مطالبات اصلی مردم تبدیل شده و امیدواریم با معرفی هر چه مناسب منطقه و زیبایی‌های آن در افزایش گردشگران و مسافران و رونق مضاعف منطقه گام‌های اساسی برداشته شود.

فرماندار اردبیل افزود: با توجه مضاعف به صنعت گردشگری توسعه اردبیل حتمی بوده و با افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های متعدد گردشگری می‌توان از امکانات و قابلیت‌های متعدد منطقه و فرصت‌های موجود به بهترین شکل ممکن سود جست.

منبع:ارک خبر

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.