تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 2261

نروژ مواضع مستقل در برابر جمهوری اسلامی ایران دارد

نروژ مواضع مستقل در برابر جمهوری اسلامی ایران دارد

پایگاه خبری دنیای اسرار -مشهد: سفیر نروژ در ایران: نروژ مواضع مستقل در برابر جمهوری اسلامی ایران دارد سفیر نروژ در ایران گفت: مواضع این کشور در موضوع هسته ای مستقل از دیگر کشورهای اروپایی است. به گزارش دنیای اسرار به نقل ازمهر، لارس نوردرم سه شنبه شب در دیدار با شهردار مشهد اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار -مشهد:

سفیر نروژ در ایران:

نروژ مواضع مستقل در برابر جمهوری اسلامی ایران دارد

سفیر نروژ در ایران گفت: مواضع این کشور در موضوع هسته ای مستقل از دیگر کشورهای اروپایی است.

به گزارش دنیای اسرار به نقل ازمهر، لارس نوردرم سه شنبه شب در دیدار با شهردار مشهد اظهار کرد: کشور نروژ در موضوع برجام مواضع مستقل خود را در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی نسبت به ایران دارد و همیشه از این قرارداد بین‌المللی دفاع کرده است.

وی افزود: در حال حاضر همکاری ما با ایران در حوزه نفت و گاز در حال انجام است که خوشبختانه این همکاری ها روبه گسترش قرار دارد.

سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این آمادگی را داریم که در حوزه کاهش آلودگی و هوای پاک تجربیات خود را در اختیار مشهد قرار دهیم.

نوردرم در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای مشهد در پذیرش مسافر تاکید کرد: تجربیات این شهر در مدیریت و ارائه خدمات به تعداد بالای مسافران در سال می تواند به عنوان الگویی برای دیگر شهرها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد:در بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم که سفر هوایی از اُسلو نروژ به مشهد مقرون به صرفه است که این مهم می‌تواند کمک زیادی به همکاری مشترک در زمینه توریسم و گردشگری داشته باشد.

سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران گفت: مشهد ظرفیت های خوبی دارد که می توان در راستای آنها همکاری های مشترکی را بین دو کشور تعریف کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.