تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 31768

نسل جدید کنتورهای تکفاز ( کنتور ریلی )

نسل جدید کنتورهای تکفاز ( کنتور ریلی )

روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نسل جدید کنتورهای تکفاز ( کنتور ریلی ) با حضور معاونت خدمات مشترکین،مدیر خدمات مشترکین و روسای خدمات مشترکین ۲۳ شهرستان استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:صبح روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در جلسه هم اندیشی روسای خدمات مشترکین،جعفر بحرینی معاونت نظارت بر خدمات مشترکین از نسل جدید کنتورهای تکفاز

Print Friendly, PDF & Email

روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه
نسل جدید کنتورهای تکفاز ( کنتور ریلی )
با حضور معاونت خدمات مشترکین،مدیر خدمات مشترکین و روسای خدمات مشترکین ۲۳ شهرستان استان اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:صبح روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در جلسه هم اندیشی روسای خدمات مشترکین،جعفر بحرینی معاونت نظارت بر خدمات مشترکین از نسل جدید کنتورهای تکفاز با عنوان ریلی در سالن امام علی معاونت بهره برداری رونمایی کرد.

جعفر بحرینی معاونت نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان خبرداد: نسل جدید کنتورهای تکفاز با عنوان کنتورریلی با قابلیت های ویژه جهت نصب برای متقاضیان جدید در سطح استان اصفهان فراهم گردیده است. در مورد قابلیت های کنتورهای ریلی گفت با اتصال این گونه کنتورها به ماژول مودم کنتورهای فهام یک یا یک مودم مجزا، از طریق پورت RS485 ، کلیه اطلاعات کنتور به MDM انتقال پیدا می کند و مبحث رویت پذیری، کنترل پذیری و مدیریت بار انجام می گیرد.

در ادامه جعفر نصر اصفهانی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین بیان داشت رله هایی که داخل کنتورهای ریلی قرار دارد میزان بار مصرفی مشترک را مدیریت و جهت مدیریت مصرف در پیک های بار کمک شایانی می نماید و رویت پذیری آن امکان قرائت، و کنترل پذیری آن امکان قطع و وصل از راه دور را فراهم می نماید. همچنین با توجه به ابعاد کنتور ریلی تک فاز، اندازه تابلوهای کنتوری نیز تغییر می یابد و شاهد کاهش ابعاد این گونه تابلوها نیز خواهیم بود. شایان ذکر است که هر یک از کنتورهای فهام یک فعلی با اتصال پورت های RS485 امکان انتقال اطلاعات بیش از یکصد کنتور ریلی را دارند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.