تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 19789

نشست صمیمانه سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای باشگاه خبرنگاران معلول

نشست صمیمانه سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای باشگاه خبرنگاران معلول

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان عصر امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ در نشستی صمیمانه با اعضای باشگاه خبری توان نگار (خبرنگاران معلول اصفهان) دیدار و گفتگو کرد. به گزارش دنیای اسرار،ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این نشست که در سالن ستاد مخابرات برگزار شد؛ضمن خیر مقدم به مدعوین با تاکید بر توانمندی های جامعه معلولین

Print Friendly, PDF & Email


سرپرست مخابرات منطقه اصفهان عصر امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ در نشستی صمیمانه با اعضای باشگاه خبری توان نگار (خبرنگاران معلول اصفهان) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دنیای اسرار،ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این نشست که در سالن ستاد مخابرات برگزار شد؛ضمن خیر مقدم به مدعوین با تاکید بر توانمندی های جامعه معلولین در عرصه های مختلف اجتماع اظهار کرد : بایستی جامعه معلولین با تکیه بر شعار “معلولیت محدودیت نیست” در همه عرصه های جامعه حضور فعال داشته و به تناسب علاقه و استعداد خود امکان رشد بیش از پیش خود را فراهم کنند.

وی تعهد سازمان ها به انجام مسئولیت های اجتماعی را جزء وظایف ذاتی آنان در جامعه دانست و گفت : ما مفتخریم که در مجموعه ای هستیم که بخش قابل توجهی از آنان را معلولین و جانبازان دفاع مقدس تشکیل داده اند و افتخار ما انجام مسئولیت های اجتماعی خود و خدمت موثر به این قشر از جامعه بوده و خواهد بود.

سرپرست دفتر سرپرست مخابرات منطقه اصفهان نیز در این دیدار موفقیت انسانها را درگرو تلاش و پشتکار خود دانست و گفت: دربسیاری از موفقیت ها اثبات شده که معلولیت محدودیت نیست و وظیفه ما درقبال این عزیزان این است که آنها را جدا ازجامعه ندانیم و همواره به دیده احترام به آنها نگاه کنیم .

حمید رضا عسگری با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای معلولان افزود: ما همه ی همت خود را در راه خدمت به شما عزیزان به کار بسته ایم و در چارچوب اختیارات قانونی از هیچ گونه خدمتی دریغ نمیکنیم.

منصور گلناری، فعال رسانه ای و پیشکسوت عرصه خبر درباره روند شکل‌گیری پایگاه خبری «توان نگار» که نخستین رسانه ویژه خبرنگاران معلول است، بیان کرد: از حدود ۱۵ سال پیش که با تشکل‌های معلولان ارتباط داشتم، این احساس در من به وجود آمد که آن‌ها مشکلات متعددی دارند اما هیچ تریبونی برای بیان این مشکلات در اختیارشان قرار ندارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس از شش یا هفت سال پیش کار آموزش مباحث خبر و گزارش‌نویسی و مصاحبه را به نابینایان، ناشنوایان، معلولین جسمی حرکتی و … آغاز کردم و این کار در نهایت منجر به تشکیل پایگاه خبری «توان نگار» شد که در حال حاضر حدود هفت خبرنگار حرفه‌ای و ۱۵ خبرنگار نیمه‌حرفه‌ای از اصفهان در این پایگاه خبری به نشانی http://tavannegar.ir/ مشغول به فعالیت هستند.

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست اعضای باشگاه خبری توان نگار به بیان پیشنهادات و دغدغه های خود در زمینه های ارتباطی و مخابراتی پرداختند.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای شاخه گل و هدایایی ،از فعالیتهای اعضای این باشگاه خبری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.