تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 23663

نشست صمیمی مدیر مخابرات اصفهان با رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری

نشست صمیمی مدیر مخابرات اصفهان با رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمی با منصور شیشه فروش رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای نوین مدیریت بحران در عرصه ارتباطات پرداختند. به گزارش  دنیای اسرار:،اسماعیل قربانی در این دیدار که صبح امروز ۹۹/۱۱/۵ در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه مخابرات برگزار شد؛با

Print Friendly, PDF & Email


اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمی با منصور شیشه فروش
رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای نوین مدیریت بحران در عرصه ارتباطات پرداختند.

به گزارش  دنیای اسرار:،اسماعیل قربانی در این دیدار که صبح امروز ۹۹/۱۱/۵ در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه مخابرات برگزار شد؛با اشاره به اهمیت نقش مخابرات در مدیریت بحران گفت : در مواقع وقوع بحران، به‌ویژه وقوع بلایای طبیعی، شبکه‌های مخابراتی از مهم‌ترین ابزارهای امدادرسانی و مدیریت بحران هستند که به همین دلیل نقش بی بدیلی در انجام موثر فرآیندهای مدیریت بحران ایفا می کنند.

وی استفاده از ظرفیت های حوزه ارتباطات در بحث مدیریت بحران را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون انواع بحران ها اعم از طبیعی و غیر طبیعی لازم است که برای مدیریت بحرانها و حفظ سرمایه های انسانی و اجتماعی از روش های نوین مدیریت بهره بگیریم که یکی از این روش ها استفاده بهینه از بسترها و ظرفیت های حوزه ICT در بحث مدیریت بحران است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان افزود : یکی از افتخارات مخابرات منطقه اصفهان پایداری شبکه در تمام مواقع بروز بحران بوده که نشان از آمادگی و تلاش شبانه روزی همکاران ما در مواقع وقوع بحران در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر در کلیه نقاط استان دارد.

منصور شیشه فروش نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیتهای مخابرات منطقه اصفهان در عرصه مدیریت بحران،بر لزوم افزایش سطح همکاری های دو مجموعه مخابرات و استانداری در مواقع بروز بحران تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.