تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
کد خبر : 20898

نشست هم‌اندیشی مدیران بنیاد شهید استان اصفهان با معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه

نشست هم‌اندیشی مدیران بنیاد شهید استان اصفهان با معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست ادارۀ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون تعاون و امور اجتماعی و رئیس ادارۀ اشتغال این بنیاد به همراه معاون نیروی انسانی و مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه در جلسه‌ای مشترک بر اهمیت تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند و راهکارهای ارتقای سطح همکاری طرفین را مورد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست ادارۀ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون تعاون و امور اجتماعی و رئیس ادارۀ اشتغال این بنیاد به همراه معاون نیروی انسانی و مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه در جلسه‌ای مشترک بر اهمیت تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند و راهکارهای ارتقای سطح همکاری طرفین را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست، احمدی‌نیا سرپرست ادارۀ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل گستردۀ شرکت فولاد مبارکه با بنیاد شهید استان خاطرنشان کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی را از خود به یادگار گذاشتند. امروز جنگ اقتصادی توسط استکبار جهانی علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و هدفی بزرگ‌تر از دوران دفاع مقدس دربردارد.
وی گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه در جبهۀ تولید و اقتصاد تا به امروز نشان داده که نه‌تنها تحریم‌ها کارساز نبوده، بلکه ملت ما را قوی‌تر کرده است.
سرپرست ادارۀ کل بنیاد شهید اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به وجود نیروهای بااستعداد و توانمند فرزندان شاهد و ایثارگرِ شاغل در فولاد مبارکه، لزوم بهره‌گیری هرچه بیشتر از این عزیزان در تمامی سطوح بیش از گذشته احساس می‌شود.
در ادامه، عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای ارتقای سطح شاخص‌های توسعۀ منابع انسانی ایثارگران، گزارشی از وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه ارائه کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.