تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 25620

نصب بیش از ۸۰۰۰ جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر

نصب بیش از ۸۰۰۰ جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان نصب بیش از ۸۰۰۰ جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اقدامات شهرداری اصفهان به منظور برگزاری باشکوه انتخابات به گزارش دنیای اسرار:حسین امیری با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری گفت: ملت سرافراز ایران با

Print Friendly, PDF & Email

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

نصب بیش از ۸۰۰۰ جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر

اقدامات شهرداری اصفهان به منظور برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش دنیای اسرار:حسین امیری با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری گفت: ملت سرافراز ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات اسفند ماه، با عزمی جزم گامهای بلندی در راه توسعه کشور بر خواهد برداشت.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه آنچه مهم است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه قطعاً شهرداری اصفهان همراه با سایر ارگانها در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می نمایند؛ تمهیدات شهرداری اصفهان برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیدا ها را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری؛ حسین امیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرگفت: شهرداری اصفهان تمهیدات مناسبی برای فعالیتهای تبلیغاتی داوطلبان شرکت کننده در این انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از نازیبایی های بصری و حفظ سیمای شهری در نظر گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثیر تبلیغات مناسب در حضور بیشتر و با شکوه در انتخابات؛ شهرداری اصفهان نسبت به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخابات اقدام و تا کنون جلسات مداوم و منظمی در این خصوص برگزار نموده است.

امیری با اشاره به نصب بیش از هشت هزار جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداها گفت: برای تبلیغات کاندیداها در تمامی مناطق ۱۵ گانه از سوی شهرداری اصفهان فضای مناسبی در نظر گرفته شده و پنل های تبلیغاتی برای تبلیغات انتخاباتی نصب شده است که کاندیداها می توانند از این موقعیت برای تبلیغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان تلاش می کند به منظور افزایش حداکثری شهروندان در انتخابات از هیچ کوشش و حمایتی دریغ ننماید در همین راستا تاکنون بیش از سیصد مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر صادر شده است.

وی افزود: کلیه متقاضیان نصب بنر انتخاباتی می بایست به منظور دریافت مجوز از طریق فرمانداری اصفهان اقدام نمایند و پس از آن شهرداری اصفهان طبق ضوابط و قوانین آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

معاون شهردار اصفهان گفت: با توجه به تدارک لازم فضاهای تبلیغاتی توسط شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه، شایسته است طرفداران نامزدهای انتخاباتی پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی را در مکان های مشخص شده نصب کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ضمن درخواست از نامزدهای انتخاباتی در جهت حفظ و صیانت از اموال عمومی و عدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز افزود: شهرداری هزینه های فراوانی برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهری هزینه های سنگینی برای شهر در بردارد.

حسین امیری با اشاره به آمادگی و هماهنگی صورت گرفته به منظور ایمنی شعبه های اخذ رای گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موارد ایمنی حائز اهمیت برای رعایت در شعب اخذ رای از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به فرمانداری اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اکیپ‌های خودرویی این سازمان در محل‌های مهم و پرتردد و شعبه‌های شلوغ اخذ رأی مستقر خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.