تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 33433

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان : نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ایستگاه هایی شناسایی شده که عمدتاً ایستگاه های گازرسانی صنعتی می باشند و برای نصب توربین های انبساطی از مزیت بالایی برخوردارند. به گزارش  دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری در نشست هم

Print Friendly, PDF & Email
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان :

نصب توربین های انبساطی در ایستگاه های گازرسانی اصفهان امکان سنجی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ایستگاه هایی شناسایی شده که عمدتاً ایستگاه های گازرسانی صنعتی می باشند و برای نصب توربین های انبساطی از مزیت بالایی برخوردارند.

به گزارش  دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی با تعدادی از مدیران استانداری و صاحبان صنایع، با اشاره به اینکه ایستگاه های گازرسانی صنعتی حداقل ۹ ماه از سال فعال هستند، افزود: لیست این ایستگاه ها دریک کارگروه کارشناسی احصاء گردیده و جهت کارشناسی فنی و تخصصی با رعایت الزامات پایداری ایستگاه ها آمادگی کامل دارد.

وی، با تاکید بر اینکه درحال حاضر ۷۵درصد انرژی استان را گاز طبیعی تامین می کند، بیان داشت: رفتن به سمت انرژی های تجدید پذیر برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: رسالت این شرکت تامین گاز ایمن و پایدار در تمامی بخش های خانگی،تجاری، صنعتی و عمومی سطح استان است.

مهندس عسکری، افزود: از سال ۸۹ تمامی صنایع مکلف شدند پیوست انرژی داشته باشند و از انرژی های تولید شده در مجموعه خود استفاده بهینه نمایند و راندمان بهره وری انرژی را افزایش دهند.

دکتر جوهری مدیرکل شهری و روستایی استانداری نیز، تاکید کرد: با توجه به دغدغه هایی که دولت برای تامین برق دارد این نشست های کارشناسی و هم افزایی می تواند منجر به شناسایی ظرفیت های استان و ارائه راهکار های مناسب هم برای صرفه جویی انرژی و هم افزایش ظرفیت تولید گردد.

وی، با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی برای نصب توربین های انبساطی در استان وجود دارد، گفت: همچنین پتانسیل تولید ۱۵۰۰ مگا وات برق در کشور از طریق این توربین ها هست که می تواند برق مصرفی ۳ میلیون مشترک را تامین کند.

گفتنی است؛ در این نشست هم افزایی کارشناسانی از شهرک علمی و تحقیقاتی، برق منطقه ای و برق استان، نیروگاه شهید محمد منتظری،شرکت های تولیدکننده تجهیزات توربین و… حضور داشتند که نظرات کارشناسی در خصوص اجرای این طرح ارائه نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.