تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 25967

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است

مدیر عامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد؛ نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای اصفهان تصریح کرد: نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه و اختلال در فشار آب، جنایت در حق مردم است. هاشم امینی در جلسه تنش آبی که با

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد؛

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای اصفهان تصریح کرد: نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه و اختلال در فشار آب، جنایت در حق مردم است.

هاشم امینی در جلسه تنش آبی که با حضور مدیران آبفای مناطق خودگردان استان، برگزار شد گفت: استفاده از پمپ غیرمجاز قبح دارد و حق مردم با این کار دزدیده می شود. وی افزود: باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، نخبگان و افراد تاثیر گذار استفاده کرد تا قبح استفاده از پمپ غیرمجاز برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به خدمات آبفای استان اصفهان گفت: باید نهایت تلاش مان را انجام دهیم تا ماه های سخت پیش رو را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم و از مردم  هم تقاضا داریم با صبوری و مدیریت مصرف، ما را همراهی کنند.

امینی افزود: رویکرد ما این است که علاوه بر رفع مشکلات کلان فشار آب در سطح استان، مشکلات موردی نیز در سریع ترین زمان ممکن حل شود. وی گفت: مردم بدانند که بی آبی یک کوچه نیز برای ما بسیار مهم است و به صورت شبانه روزی تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکل انجام می دهیم.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت تعمیرات و نگه داری شبکه ها گفت: در سال های اخیر تعمیر و نگهداری شبکه ها موجب کاهش چشمگیر حوادث در برخی مناطق شده و به مدیریت توزیع آب نیز کمک کرده است.  

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.