تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 2622

نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد

نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد

پایگاه خبری دنیای اسرار اصفهان – معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، محمد کشتکار پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان بر

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

اصفهان – معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: نظارت‌های ویژه بهداشتی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه آغاز خواهد شد.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، محمد کشتکار پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان بر مراکز تولید فرآورده های خام دامی از این هفته آغاز خواهد شد.

وی از افتتاح نخستین کشتارگاه مستقل بلدرچین در سال جاری خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته در کشتارگاه‌های دام بالغ بر ۲۶۰ تن لاشه‌های ضبطی داشتیم.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از کشتار ۶۰ میلیون قطعه در کشتارگاه‌های طیور خبر داد که بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان معدومی صورت گرفته است و ادامه داد: ۴۰۰ هزار دام سنگین در استان داریم که در این حوزه رتبه سوم کشور را دارد.

وی با بیان اینکه با بکارگیری حدود ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های دامپزشکی این نظارت را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: سه خط کشتار بوقلمون داریم که رتبه نخست کشور را در این مورد داریم.

کشتکار با اشاره به اینکه وضعیت ما در زمینه کشتارگاه طیور قابل قبول است، بیان داشت: ۲۱ کشتارگاه دام به سالن پیش سرد لاشه‌های دامی مجهز شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.