تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 16325

نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات آزادمهارت آرایشگران برتربه میزبانی اداره کلآموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر نفرات برتر و شاخص این مسابقات در دو حرفه چهره پردازی و

Print Friendly, PDF & Email

نفرات برتر مسابقات آزادمهارت آرایشگران برتربه میزبانی اداره کلآموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر نفرات برتر و شاخص این مسابقات در دو حرفه چهره پردازی و پیرایش کودک را اعلام کرد.

وی بیان داشت: پس از طی دو روز تلاش رقابت کنندگان این دوره از مسابقات در حرفه چهره پردازی حمید قربانی، علی رستمی و محمدرضا ستاری منش از استان اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم و در حرفه پیرایش کودک بشیر مهدوی ورپشتی از استان همدان رتبه اول، محمدرضا ستاری منش از استان اصفهان رتبه دوم، امیرحسین فارابی و رضا عاشوری از استانهای اصفهان و فارس رتبه سوم را کسب نمودند.

لازم به ذکر است مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر دردو حرفه چهره پردازی و پیرایش کودک با حضور ۸۰ رقابت کننده از استانهای سراسر کشوراز بیست و نهم لغایت سی ام دی ماه سال جاری در محل سالن سنجش و ارزشیابی مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان برگزار گردید که از این تعداد ۱۹ نفر نیزموفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

این مسابقات با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم در راستای افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی آرایشگران برتر در رشته ی مراقبت و زیبایی، بستر سازی در جهت برگزاری دوره های تکمیلی آموزش و معرفی استاندارد های آموزشی، کشف استعداد های برتر کشور و بهره مندی از تجربه و علم آنان و آموزش وآگاه سازی رقابت کنندگان و مخاطبین برگزار گردید.

گفتنی است، ۲۰ نفر از داوران این مسابقات از استانهای اصفهان، فارس، اردبیل، اهواز، تهران، کرج و کرمانشاه بر عملکرد رقابت کنندگان نظارت ویژه داشتند.

لازم به ذکر است، معاونین، مسئولین و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سایت برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.