تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 29246

نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد

نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد

سفیر ترکمنستان در آیین اختتامیه جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان: *نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد* گزارش دنیای اسرار :سفیرترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: کودکان و نوجوانان سراسر دنیا با شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان به دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مختلف کمک کردند. «احمد قربان‌اف» که برای حضور در مراسم اختتامیه

Print Friendly, PDF & Email

سفیر ترکمنستان در آیین اختتامیه جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان:
*نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد*

گزارش دنیای اسرار :سفیرترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: کودکان و نوجوانان سراسر دنیا با شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان به دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مختلف کمک کردند.
«احمد قربان‌اف» که برای حضور در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان پوپک به اصفهان سفر کرده بود، با بیان این مطلب افزود: شاهد برگزاری برنامه‌ای بسیار زیبا بودم و از حضور در جمع کودکان و نوجوانان ایرانی بسیار خرسندم. از مسئولان وزارت امور خارجه ایران، مسئولان ارشد اصفهان و همچنین مسئولان برگزاری این مسابقه تشکر می‌کنم و امیدوارم برگزاری چنین برنامه‌ها و رویدادهایی ادامه پیدا کند.
وی افزود: کودکان و نوجوانان سراسر دنیا با شرکت در این مسابقه پیام صلح و دوستی برای یکدیگر فرستاده و به کار دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مختلف کمک کردند.
قربان‌اف با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان ترکمنستانی از شرکت در این مسابقه ادامه داد: خرسندم که آثار تعدادی از کودکان و نوجوانان کشورم به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.
سفیر ترکمنستان در ایران گفت: پس از دریافت دعوتنامه برای حضور در مراسم اختتامیه، تصمیم گرفتم حتما برای دیدار اصفهان به این شهر زیبا سفر کنم و ضمن شرکت در این مراسم، نشست‌هایی نیز با مسئولان اصفهانی داشتم.
وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی زیادی در ترکمنستان برگزار می‌شود که از کودکان و نوجوانان اصفهان زیبا و تاریخی دعوت می‌کنم در این برنامه‌ها شرکت کنند.
لازم به ذکر است، ۲۵۰۰ اثر از کودکان و نوجوانان ۲۸ استان ایران و ۱۸ کشور از پنج قاره جهان در نخستین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع «شهر من؛ شهر زندگی» شرکت کردند که از برگزیدگان این مسابقه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.