تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 17621

نقش ذوب آهن اصفهان در پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

نقش ذوب آهن اصفهان در پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

در گفتگوی ویدئو کنفرانسی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان کارگری عنوان شد نقش ذوب آهن اصفهان در پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست به گزارش ارک خبر:برای اولین بار و به مناسبت هفته کار و کارگر اولین گفتگوی ویدئو کنفرانسی   غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان کارگری شرکت های

Print Friendly, PDF & Email

در گفتگوی ویدئو کنفرانسی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان کارگری عنوان شد

نقش ذوب آهن اصفهان در پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

به گزارش ارک خبر:برای اولین بار و به مناسبت هفته کار و کارگر اولین گفتگوی ویدئو کنفرانسی   غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان کارگری شرکت های زیر مجموعه،سه شنبه نهم اردیبهشت ماه در سالن جلسات دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد.

در این نشست که تنی چند از نمایندگان کارگری بخش های مختلف شرکت حضور داشتند،نماینده کارگری ذوب آهن اصفهان ضمن تشکر از منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت که همواره حامی کارگران است و با حضور در بخش های مختلف خط تولید کارخانه روحیه مضاعفی به کارگران می دهد،گفت : بزرگترین مشکل فعلی ذوب آهن اصفهان و دغدغه کارکنان،نبود مواد اولیه پایدار به ویژه سنگ آهن است که سبب شده متاسفانه این شرکت تولید کامل نداشته باشد.

شکسته شدن رکورد تولید در سال گذشته،در میان انبوه چالش ها 

وی افزود : با وجود تحریم های ظالمانه دشمن و مشکل ویروس کرونا که همچنان ادامه دارد،سال سختی را طی کردیم اما بحمدا… پیشرفت های خوبی را شاهد بودیم و موفق شدیم در ابتدای سال جدید رکورد تولید سالانه با دو کوره بلند را ارتقاء دهیم.

این تلاشگر ذوب آهنی در ادامه برخی از مشکلات کارگران را در بخش های مختلف شرکت عنوان کرد.

دستاوردهای ارزشمند کشور،ثمره تلاش کارگران است

  مدیرعامل هلدینگ صدر تامین نیز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و هفته کار و کارگرگفت : زحمت اصلی تولید و خلق ارزش افزوده به پشتوانه زحمات کارگران است. اگر امروز کشور ایران در حوزه های مختلف دفاعی،علمی و… دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرده، این مهم از ثمره تلاش و کوشش قشرزحمتکش کارگران محقق شده است.

وی افزود : در دوران انقلاب اسلامی بسیاری از محصولاتی که نیاز داشتیم وارد می شد اما امروز افتخار می کنیم که با تلاش و کوشش بی وقفه کارگران و اتکا به تکنولوژی داخلی،بومی سازی را در بخش های مختلف کشور شاهد هستیم.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین تصریح کرد : مقام معظم رهبری با هوشمندی تمام امسال را تحت عنوان «جهش تولید» نامگذاری کردند و نیاز است شرکت های زیر مجموعه هلدینگ که هریک ستون های صنعت خودشان هستند،در راستای تحقق اهداف پیش رو همچون سال گذشته تلاش و کوشش داشته باشند.

نقش ذوب آهن اصفهان در پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

سلیمانی گفت : ذوب آهن اصفهان، مادر صنعت فولاد کشور است.این شرکت با وجود همه مشکلات،سهم بزرگی در توسعه اکتشافات سنگ آهن کشور و پیشرفت و سازندگی صنعت فولاد داشته است که بر هیچ کسی پوشیده نیست اما با خصوصی سازی انجام شده در حق ذوب آهن اجحاف شد.معادنش را گرفتند،هیچ یارانه انرژی نمی گیرد،قیمت گذاری ها به ضرر این شرکت است و چالش های دیگر که متاسفانه با آنها رو به رو است اما همچنان سرافزار و سربلند به یُمن برخورداری از کارگران توانمند،دستاوردهای ارزشمندی را رقم زده است که این موفقیت ها جای تشکر از کارگران و مسئولین بخش های مختلف کارخانه را دارد.

وی خروج ذوب آهن اصفهان از ماده ۱۴۱ و رسیدن به سوددهی را دستاورد بزرگی عنوان کرد و گفت : برنامه های خوبی برای آینده ذوب آهن اصفهان از جمله تامین پایدار مواد اولیه،ارتقاء تولید،تمدید سهمیه دولت،افزایش سرمایه و…   مد نظر است.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین برگزاری مستمر چنین جلساتی را نوید داد و افزود : از طریق برگزاری جلسات مستمر با شرکت ها در نظر داریم مشکلات و چالش های گوناگون را شناسایی کرده و با همدلی و هم افزایی در راستای برطرف کردن آنها راهکار مناسب ارایه دهیم.

وی در پایان بر فعال شدن تعاونی های مسکن،مصرف،توجه ویژه به آموزش پرسنل و تبادل تجربیات شرکت ها در این خصوص،تدوین آیین نامه رفاهی ویژه شرکت های زیر مجموعه،توجه ویژه به مقوله مسئولیت اجتماعی و ارتباط موثر با جامعه محلی تاکید کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت نیزضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و هفته کار و کارگر توضیحاتی را در خصوص تلاش و کوشش کارکنان در بخش های مختلف با وجود چالش های گوناگون عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.