تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 29202

نماز عید سعید فطر در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا می‌شود

نماز عید سعید فطر در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا می‌شود

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: نماز عید سعید فطر در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا می‌شود معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید سعید فطر به عنوان اختتامیه طرح ضیافت الهی در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار :حجت

Print Friendly, PDF & Email

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

نماز عید سعید فطر در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا می‌شود

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید سعید فطر به عنوان اختتامیه طرح ضیافت الهی در ۱۴۹ بقعه استان اصفهان برپا خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار :حجت الاسلام ولی‌الله روان ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: برای این روز نیز برنامه‌هایی را در بقاع متبرکه استان اصفهان در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در ۴۹ بقعه شاخص سطح یک و دو و ۱۰۰ بقعه سطح سه استان اصفهان برپا خواهد شد، افزود: برپایی نماز عید فطر در واقع اختتامیه طرح ضیافت الهی است.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به خارج شدن شهرهای استان اصفهان از وضعیت قرمز کرونا برگزاری نماز هیچ محدودیتی ندارد، ابراز داشت: اما پیشنهاد ما این است که این مراسم در فضای باز و شبستان‌های امامزادگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی همچنین به اجرای سومین طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و گفت: این طرح در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و همزمان در دیگر بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.