تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۷
کد خبر : 10893

نمایشگاه‌ها بهترین ابزار بازاریابی هستند

نمایشگاه‌ها بهترین ابزار بازاریابی هستند

نمایشگاه‌ها بهترین ابزار بازاریابی هستند  به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان: امسال نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در جهت ارتقا کیفیت با هم ادغام شد.فریدون الهیاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان فرصت مهمی برای عرضه توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و امکان مهارت آموزی در این بخش دانست و

Print Friendly, PDF & Email

نمایشگاه‌ها بهترین ابزار بازاریابی هستند

 به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان: امسال نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در جهت ارتقا کیفیت با هم ادغام شد.
فریدون الهیاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان فرصت مهمی برای عرضه توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و امکان مهارت آموزی در این بخش دانست و افزود: اصفهان در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیار عظیمی دارد و همچنین از نظر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعت‌گردی دارای جایگاه ممتاز و ویژه در سطح بین‌الملل است.
وی ادامه داد: در اصفهان حدود ۳۰ نوع محور گردشگری وجود دارد که به عنوان ظرفیت‌های جدی در این حوزه مورد توجه قرار گرفته‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون توانمندی ویژه‌ای در معرفی قابلیت‌های استان از خود نشان نداده‌ایم اظهارکرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی این قابلیت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه هم در حوزه بازاریابی و هم در حوزه انتقال تجربیات می‌تواند موثر باشد تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال با هم برگزار می‌شود که این امر در جهت ارتقاء کیفیت نمایشگاه مؤثر است.
به گفته الهیاری از خواهر خوانده‌های اصفهان نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.
در ادامه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه‌ها را بهترین ابزار بازاریابی برای هر شغل دانست و افزود: نمایشگاه‌های بین‌المللی و گردشگری می‌توانند باعث افزایش جذب گردشگر در یک شهر و منطقه ‌شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر محیط طبیعی، صنایع دستی و آثار تاریخی تنها عامل جذب گردشگر نیست گفت: رویدادهای فرهنگی، اقتصادی و برگزاری نمایشگاه‌ها باعث افزایش جذب گردشگر در استان، منطقه و کشور می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان را فرصتی برای معرفی قابلیت‌های بخش خصوصی و دولتی دانست.
وی با اشاره به اینکه اصفهان قطب گردشگری کشور است، افزود: براساس آمار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ٩۶، اصفهان رتبه نخست جذب گردشگران خارجی و رتبه دوم جذب گردشگران داخلی را به خود اختصاص داده است.
یارمحمدیان با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت برگزاری نمایشگاه ملی و منطقه‌ای را دارد گفت: این شهر در جذب گردشگر تک قطبی شده است و با برگزاری نمایشگاه ما می‌توانیم ظرفیت‌های مختلف آن را به گردشگران معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ شرکت کننده حضور خود را قطعی کرده‌اند، تاکید کرد: تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه‌های سال گذشته این است که نگاه ویژه‌ای به صنایع دستی شده است.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان از ۲۸ الی ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر می‌شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.