تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 5431

نمایشگاه فرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود

نمایشگاه فرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود

نمایشگاهفرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل از ششم آذرماه در اصفهان برپا می شود. دنیای اسراربه نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که به صورت همزمان و طی چهار

Print Friendly, PDF & Email

نمایشگاهفرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل از ششم آذرماه در اصفهان برپا می شود.

دنیای اسراربه نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که به صورت همزمان و طی چهار روز در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود، محلی برای بازدید عمومی از آخرین طرح ها و محصولات مرتبط با فرش ماشینی و همچنین لوستر، چراغ های زینتی و تزئینات و دکوراسیون منزل خواهد بود.

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی اصفهان با حضور ۱۵ شرکت مطرح و بسیار معتبر فعال در این حوزه و در۱۸۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و مشارکت کنندگان انواع فرش ماشینی، انواعموکت، انواع کفپوش و پارکت، انواع پرده و کاغذ دیواری، دیوارپوش، کناف و دکوراسیونداخلی ساختمان و صنایع و تجهیزات وابسته فرش ماشینی را به نمایش می گذارند.

فرش ستاره کویریزد، فرش آرمانی قیطران، فرش الماس سلیمان، نگین مشهد هلال، فرش فرش اعظم و فرش زمردکاشان از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه به شمار می روند.

در کنار این نمایشگاهدهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل برپا می شود که ۴۶ شرکت از استان های اصفهان وتبریز را در قالب ۲۱۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی گردهم جمع کرده است.

در این نمایشگاهمحصولاتی مانند لوستر، آباژور و چراغ های تزئینی، چراغ های روشنایی، تزئینات منزل،آیینه و شمعدان، انواع تابلوهای دیواری و کنار سالنی، انواع ساعت های دیواری و تزئیناتداخلی منزل به معرض نمایش عمومی گذاشته می شود.

از جمله ویژگیهای دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل نسبت به دوره قبل از آن می توان به برگزارینمایشگاه در دو سالن و متراژ بیشتر و همچنین حضور پیشکسوتان فعال در صنعت لوستر اشارهکرد.

این دو نمایشگاه که از پرمخاطب ترین نمایشگاه های اصفهان به شمار می روند طی روزهای ششم تا نهم آذرماهدر محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند بودو علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به بازدید از آنها بپردازند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.