تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 29820

نمایش کلاه برداری خطرناک در گالری شهری

نمایش کلاه برداری خطرناک در گالری شهری

نمایشگاه مترو با موضوع «کلاه ایمنی» و گالری شهری با موضوع «موتورسیکلت» برپا شده و مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد. به گزارش دنیای اسرار: گالری مترو با شعار «این کلاه‌برداری خطرناک است» و گالری شهری نیز با عنوان «این موتور، سوارِ ماست» مورد توجه شهروندان قرار می گیرد. با توجه به شروع فصل

Print Friendly, PDF & Email

نمایشگاه مترو با موضوع «کلاه ایمنی» و گالری شهری با موضوع «موتورسیکلت» برپا شده و مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
به گزارش دنیای اسرار: گالری مترو با شعار «این کلاه‌برداری خطرناک است» و گالری شهری نیز با عنوان «این موتور، سوارِ ماست» مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.
با توجه به شروع فصل گرما و استفاده بیشتر همشهریان از موتورسیکلت، گاهی چالش‌هایی را در استفاده از این وسیله نقلیه مشاهده می‌کنیم که نیازمند فرهنگ‌سازی است.
عبور موتورسواران از چراغ قرمز، ورود غیرقانونی به بزرگراه‌ها، ورود به پارک‌ها و اماکن تاریخی و تردد در پیاده‌روها علاوه بر تضییع حقوق دیگر شهروندان، سبب بروز اتفاقات حادثه‌ساز و منجر به فوت نیز می‌شود که این رفتار نیازمند اصلاح است که بر این اساس در گالری شهری با استفاده از طرح کاریکاتور، مباحث فرهنگ‌ساز حوزه استفاده از موتورسیکلت به نمایش گذاشته شده است.
استفاده نکردن موتورسواران از کلاه ایمنی یکی از چالش‌های مهم و دغدغه‌های اصلی حوزه فرهنگ ترافیک است که با توجه به آمار بالای تصادفات منجر به فوت ناشی از عدم استفاده از کلاه ایمنی، اجرای برنامه‌های فرهنگ‌ساز در این زمینه لازم است.
بسیاری از موتورسواران کلاه ایمنی دارند و آن را هنگام تردد در سطح شهر با خود حمل می‌کنند اما روی سر نمی‌گذارند که در همین راستا رویا جم از کارتونیست‌های اصفهان این موضوع را دستمایه تولید ۱۲ اثر با موضوع کلاه ایمنی قرار داده است.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح های تبلیغات شهری می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.