تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 1835

نوبخت: دولت ۱۲ برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم دارد

نوبخت: دولت ۱۲ برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم دارد

پایگاه خبری  دنیای اسرار نوبخت: دولت ۱۲ برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم دارد  رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در قالب بودجه سال آینده ۱۲ برنامه با سرمایه گذاری ۷۳۴ هزار میلیارد ریال برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم و ایجاد اشتغال دارد. به گزارش دنیای اسرار، «محمد باقر نوبخت» روز سه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری  دنیای اسرار

نوبخت: دولت ۱۲ برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم دارد

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت در قالب بودجه سال آینده ۱۲ برنامه با سرمایه گذاری ۷۳۴ هزار میلیارد ریال برای پاسخگویی به مطالبات ضروری مردم و ایجاد اشتغال دارد.

به گزارش دنیای اسرار، «محمد باقر نوبخت» روز سه شنبه در نشست خبری که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین این برنامه ها در رابطه با مسکن و بافت های فرسوده است که ۳۰۰ هزار فرصت شغلی شامل ۲۶۰ هزار فرصت شغلی در بافت های فرسوده و ۴۰ هزار فرصت شغلی در مسکن روستایی ایجاد می کند ضمن آنکه مطالبه مقاوم سازی بناها در برابر زلزله نیز پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: موضوع برنامه دیگر، در رابطه با مقابله با آلودگی هواست و دولت در نظر دارد برای نوسازی ناوگان برون شهری و درون شهری زمینه ای ایجاد کند که ضمن کاهش آلودگی هوا، کنترل مصرف سوخت و افزایش رفاه مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی، ۲۵ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شود.
سخنگوی دولت همچنین برنامه مهم دیگر دولت را کاهش فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: دولت مصمم است همه مستحقان دریافت یارانه کمک نقدی پرداخت کند.
نوبخت گفت: در صورت مخالفت مجلس با حذف یارانه بگیران بی نیاز، برنامه ریشه کنی دولت با مشکل مواجه می شود.
وی ادامه داد: دولت در نظر داشت در صورت تصویب مجلس ساز و کاری مناسب بخشی از یارانه بگیران بی نیاز را حذف و یارانه مستحقان را افزایش دهد که چنانچه با این برنامه مخالفت شود، ریشه کنی فقر که قرار بود تا دولت دوازدهم محقق شود به خطر می افتد.
سخنگوی دولت افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق به این نکته توجه کرده و همکاری لازم را با دولت داشته باشند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.