تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 7880

نوروز باوری از دیروز برای فردا

نوروز باوری از دیروز برای فردا

نوروز باوری از دیروز برای فردا   به گزارش دنیای اسرار:از سال ۹۴ با تشکیل یک گروه اقدام به برگزاری یک جشن نوروزی کردیم و حالا چهارسالی می شود که پیش از شروع شدن سال نو، با جوانان امروز و فردای سرزمینم به استقبال بهار می رویم و آمدن نوروز این عید باستانی را به

Print Friendly, PDF & Email

نوروز باوری از دیروز برای فردا  

به گزارش دنیای اسرار:از سال ۹۴ با تشکیل یک گروه اقدام به برگزاری یک جشن نوروزی کردیم و حالا چهارسالی می شود که پیش از شروع شدن سال نو، با جوانان امروز و فردای سرزمینم به استقبال بهار می رویم و آمدن نوروز این عید باستانی را به شهروندان نوید می‏دهیم.

نوید وظیفه مستعان مجری توانمند شهر اصفهان اعلام داشت : در جشنی که هفته گذشته در اصفهان برپا شد حضور کودکان نیز در اجرای برنامه یکی از مهم‏ترین اهداف ما در اجرای بود که سبب تقویت سنت‏ها و باورها در اذهان مردم گردید. ایلماه نوروزی، محمد حسین کدخدایی و مهدیه نوروزی همکاران کودک ما در رنج سنی ۹ تا ۱۲ سال هستند که  آموزش آن‏ها از تابستان آغاز شده  و دوره‏های فن بیان، گویندگی و مجری‏گری را با موفقیت پشت‏سر گذاشتند.

مستعان ادامه داد حضور کودکان نفس قشنگی دارد و از نظر من این نسل توانایی بسیار بالایی در نشان دادن احساسات و بروز افکار درونی خود دارند که در صورتی که در مسیر درستی هدایت شوند میتوان استعدادهای  انها را کشف کرده و در شکوفا سازی آنان ها سهیم باشیم .

وی در ادامه با اشاره به  توانایی‏ها و توانمندی‏های مرکز خانه کودک بیان داشت : استفاده از هنرجویان مرکز خانه کودک ( وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان) و همچنین استفاده از توانمندی‏های هنرمندان اصفهانی  و آینده‏ دار و ارج گذاری به هنرمندان کهنسال همواره از مهم ترین اهداف ما بوده است.

مستعان افزود : همکاری با هنرمندان جوان اصفهانی به نوعی برند سازی است. افراد مشهور خود به نوعی یک برند محسوب می شوند اما استعدادهای درخشان تازه ای نیز در شهر ما وجود دارند که باید به آن‏ها فرصت داده شود تا خود توانایی‏های خود را به همگان نشان دهند..

نوید وظیفه مستعان در پایان گفت : نوروز در خون ما است و برای این است و حقیقتی است که  ما نباید از آن غافل شویم و آن را فراموشکنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.