تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 5651

نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی، با پروژکتور نسل جدید

نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی، با پروژکتور نسل جدید

برای اولین بار : نورپردازی پل غیر همسطح شهیدشاهمرادی، با پروژکتورنسل جدید مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان تکمیل شده است. دنیای اسراربه نقل اروابط عمومی منطقه ۷شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری با بیان این مطلب اظهار کرد: نورپردازی پل غیر همسطح

Print Friendly, PDF & Email

برای اولین بار :

نورپردازی پل غیر همسطح شهیدشاهمرادی، با پروژکتورنسل جدید

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

دنیای اسراربه نقل اروابط عمومی منطقه ۷شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری با بیان این مطلب اظهار کرد: نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی واقع در خیابان کاوه حد فاصل سه راه ملک شهر تا خیابان گلستانبا هزینه‌ای بالغ بر ۵۷۰میلیون تومان تکمیلشده است.

وی افزود: ورودی هر شهر می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری بالایی در معرفی صحیح آن شهر، جاذبه‌های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر آن و هم چنین عرض خیرمقدم به مسافرین و شهروندان داشته باشد.

شاطوری با اشاره به اینکهزیباسازی ورودی هر شهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد؛ افزود : اهمیت ورودی های شهر آن قدر مهم است که هر ورودی با نماد و ویژگی‌های خاص خود می تواند ایجاد حس تعلق و هویت در میان شهروندان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان افزود: ورودی هر شهر می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری بالایی در معرفی صحیح آن شهر، جاذبه‌های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر آن و هم چنین عرض خیرمقدم به مسافرین و رهگذران داشته باشد.

وی در ادامه گفت : این نورپردازی بروی بدنه پل به طول ۱۵۰۰ متر طی سه ماه با نظارت سازمان زیباسازی به ۶۰۰ پروژکتور نسل جدید ویژه نورپردازی برای اولین بار در اصفهان مجهز شده، این پروژکتورها مجهز به سیستم ار. جی. بی است و توسط سیستم کنترل قابلیت اجرای افکت‌های مختص راهنمایی و رانندگی را دارد.

شاطوری ادامه داد: این پروژه زیبا سازی به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، افزایش دید رانندگان در هنگام شب و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اجرا گردیده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.