تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
کد خبر : 25465

نگاه تخصصی خیریه دیابت اصفهان به بیماران قابل تقدیر است

نگاه تخصصی خیریه دیابت اصفهان به بیماران قابل تقدیر است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان :نگاه تخصصی خیریه دیابت اصفهان به بیماران قابل تقدیر است به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان گفت: تخصصی شدن خیریه های سلامت مثل خیریه دیابت اصفهان کمک بزرگی در جهت رشد و پیشرفت دانش سلامت در اصفهان کرده است که حضور هیئت مدیره علمی در این

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان :
نگاه تخصصی خیریه دیابت اصفهان به بیماران قابل تقدیر است
به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان گفت: تخصصی شدن خیریه های سلامت مثل خیریه دیابت اصفهان کمک بزرگی در جهت رشد و پیشرفت دانش سلامت در اصفهان کرده است که حضور هیئت مدیره علمی در این خیریه پر ارزش است.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه دیابت اصفهان، سید حسین رضازاده در ارتباط با نقش خیریه های سلامت در پیشبرد سلامت و پیشگیری و درمان اظهار داشت: خیریه های سلامت در نیم قرن گذشته نقش موثری در امر آموزش، پیشگیری و درمان داشته است که خیریه تخصصی دیابت نیز در این سه بخش به خوبی ورود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه سهم خیران در نظام سلامت در برخی مواقع از سهم دولت بیشتر بوده است و در فراهم کردن بستر و آماده کردن امکانات پیشقدم است، تصریح کرد: نقش پر رنگ خیران سلامت در فراهم کردن تجهیزات پزشکی و رفع نیازها و کمبودهای دولتی مثل بخش دیالیز، Nicu و غیره دیده شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان با بیان اینکه هر گاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دست نیاز به سوی خیران دراز کرده است، خیران لبیک گفتند و این انتظار می رود که این حمایت ها دو طرفه باشد، ادامه داد: یک مدیر موفق کسی است که بتواند از سرمایه های اجتماعی که همان خیریه های سلامت هستند ،‌حراست و حمایت های لازم را انجام بدهد.
وی اشاره کرد: نمیتوان گفت که خیران سلامت از مسئولان آزرده خاطرند، اما ارج نهادن به فعالیت خیران و تکریم از خیران موجب گسترش فرهنگ خیر می شود و معرفی کارهای خیر آنها از طریق رسانه ها به جامعه مثل خیرانی که اقدام به ساخت بیمارستان فیض، عسگریه و زهرای مرضیه کردند یا معرفی چهره های شاخص مثل آقای دردشتی که نقش زیادی در توسعه دیالیز داشت و در توسعه بیمارستان سید الشهدا نقش مثمر ثمری داشتند و ده ها خیری که در عرصه سلامت فعال هستند ، لازم و ضروری است .
رضازاده گفت: اقدامات خیران سلامت را در بیمارستان های درجه یک اصفهان، در مبارزه با کرونا، تهیه سبدهای معیشتی برای فقرا و ترویج فرهنگ پیشگیری به ویژه بیماری های خاص مثل سرطان ها و دیابت میتوان مثال زد.
وی ادامه داد: یکی از امتیازهای خیریه های سلامت در اصفهان تخصصی بودن آن هست و همین مسئله روند کار در حوزه سلامت و رشد بهداشت و درمان تسریع کرده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان تصریح کرد: رابطه بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیریه ها در زمان کنونی نیاز به تقویت بیشتری دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.